sport stand schakelaar
wnannings
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15

- C5 III 2.0
- XM 3.0 24V serie II ZPJ4
- CX 2200 Pallas
- BX 19 TZI
Gepost: 31 maart 2008 09:19 PM

Beste forumleden,

Ik heb het gevoel dat mijn xm constant in de sportstand staat. Het lampje op het dashbord doet niets als ik hem in de sportstand zet. Ik weet ook niet zeker of ik verschil voel als ik hem in de sportstand zet. Kan het zijn dat het lampje van het dashbord kapot is en dat ik t me verbeeld of kan het ook zijn dat er door een “fout"in het systeem constant in de sportstand kan schieten. En hoe voel je het beste als je als je hem in de sportstand zet. Bij drempels of snelweg?

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 01 april 2008 01:04 AM
  [ # 1 ]

Volgens mij moet het lampje altijd gaan branden als je ‘m in sport zet, ook als je problemen in het systeem hebt. Dus grote kans dat het lampje kapot is.

V.w.b. de problemen in de hydractieve vering, lees de draadjes van gompy58 en van malle pietje over vering en veercomputers.

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 01 april 2008 05:02 AM
  [ # 2 ]
par eXeMple! schreef:

Volgens mij moet het lampje altijd gaan branden als je ‘m in sport zet, ook als je problemen in het systeem hebt. Dus grote kans dat het lampje kapot is.

V.w.b. de problemen in de hydractieve vering, lees de draadjes van gompy58 en van malle pietje over vering en veercomputers.

Nope…

ik zei de gek kwam er laatst achter dat dat lampje het ook niet doet als de vc niet goed aan de stekkers zit.

kan dat dan ? Ja, dat kan. ik ben die klemmetjes kwijt en zodoende…

maar ja.. ik dus eerst ff de doos van Frank aangesloten.
Vraag me niet waarom maar ik kreeg wel een startcode…vervolgens erro 54 ofzo, algehele fout van de comp. en sluitcode…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook