2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Prestige laagdak opgehaald uit Fr.
Marty
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 26-12-2006

Gepost: 08 april 2008 12:04 AM
  [ # 16 ]

Deze is 00MK0687 Dus dan de 3e oudste die ik ken. Op marktplaats bied iemand een laagdak aan met 0387 of iets in die buurt

Profiel  
 
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1257
Geregistreerd: 11-05-2007

Gepost: 08 april 2008 12:48 AM
  [ # 17 ]

Prachtige auto inderdaad, véél mooier dan een met zo’n mal hoog dak. En zo te zien ook nog een schakeluitvoering, hopelijk een 5 bak?

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 08 april 2008 01:05 AM
  [ # 18 ]

Hopelijk kijg je die stroom perikelen snel in orde.
Mooie koop. Shocked

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 08 april 2008 01:13 AM
  [ # 19 ]

jep laagdaks zijn een pak mooier langs buiten..maar binnenin scheelt dat hoge dak toch wel voor de iets langere mensen die kunnen toch langer uithouden…en de 2400 carbu motor? gaat die goed vooruit?

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 08 april 2008 03:49 AM
  [ # 20 ]
l.wenting schreef:

Prachtige auto inderdaad, véél mooier dan een met zo’n mal hoog dak. En zo te zien ook nog een schakeluitvoering, hopelijk een 5 bak?

laagdak was alleen in een carbu / 4 bak toch ?

Jim

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  
 
Marty
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 26-12-2006

Gepost: 08 april 2008 01:12 PM
  [ # 21 ]

Iemand enig idee hoe lang je ongeveer kunt rijden zonder dat de accu bijlaadt? Zou een ritje van 40 km naar de specialist haalbaar zijn?

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 08 april 2008 01:19 PM
  [ # 22 ]
Marty schreef:

Iemand enig idee hoe lang je ongeveer kunt rijden zonder dat de accu bijlaadt? Zou een ritje van 40 km naar de specialist haalbaar zijn?

Dat zou wel moeten lukken met een volle accu. Wel zou ik voor de zekerheid het licht uitlaten (als de omstandigheden het toelaten).

Profiel  
 
baroen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004

- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gepost: 08 april 2008 01:28 PM
  [ # 23 ]

Ik heb lang geleden eens Bastenaken- Luik gehaald met een volle accu en een defecte dynamo (Leve de Belgische wegenwacht!) en stond toen weer zonder stroom in zo’n heerlijke Luikse tunnel. Je werd destijds nog dwars door die stad gestuurd. Die afstand is ongeveer 80km. Over die afstand werd de accu dus leeg getrokken. Het was overigens wel ‘s nachts hetgeen het feest compleet maakte. Met een 2500i.

troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz);  Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974

troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz);  Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW Wink )

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 08 april 2008 02:01 PM
  [ # 24 ]

Laagdaks prestige is een no-mobiel voor lange mensen (CX-en sowieso, vooral met schuifdak).

40 km zonder dynamo? Eitje, als je zo min mogelijk verbruikers inschakelt.

Citroen!

Profiel  
 
Marty
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 26-12-2006

Gepost: 08 april 2008 02:04 PM
  [ # 25 ]

Ik ben 1 meter 90 en heb nergens last van hoor.

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 08 april 2008 02:18 PM
  [ # 26 ]

Hier hetzelfde (qua lengte en geen last). Stoel in de laagste stand en zweven maar, voldoende hoofdruimte over.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 08 april 2008 02:26 PM
  [ # 27 ]

Ik ben ook 1.90m en zit in een CX met mijn hoofd tegen het dak.

Citroen!

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2427
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 08 april 2008 04:24 PM
  [ # 28 ]

in verhouding een lange rug zeker. ik ben 1,90 en zit met mijn benen in de knel Smile

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 08 april 2008 04:40 PM
  [ # 29 ]

Yep.

Citroen!

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2475
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 08 april 2008 05:20 PM
  [ # 30 ]

voorin gaat het maar achterin een laagdaksprestige is het voor lange mensen en wel.. laag.
Trouwens zou andre estaque baas van de carosserie-afdeling toen nog leven? hij is het die de cx verlengd heeft…

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook