Totaal aantal Berichten: 318
- CX 2000
- CX 2000
- CX 25 GTi Turbo 2
- Axel 11
Hierbij de foto’s van de voorjaarsrit van de Citroën CX Club Nederland:
Een Citroën roest niet… Een Citroën vergaat op natuurlijke wijze.
http://citrovisie.nl/pages/cx.html
Mooie plaatjes Doc!

Totaal aantal Berichten: 318
- CX 2000
- CX 2000
- CX 25 GTi Turbo 2
- Axel 11
yke schreef:Mooie plaatjes Doc!
Dank je wel!
Een Citroën roest niet… Een Citroën vergaat op natuurlijke wijze.
http://citrovisie.nl/pages/cx.html

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
en ja zeker, mooie foto’s !!
lentezonnetje en fraaie voitures, prima combi om vast te leggen.
ik heb wat gemist…...
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Hé Doc, leuke foto’s. Dankzij jouw foto’s heb ik nu ook door wie jij bent.

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Over een paar minuten staan die van mij er ook op
Hierbij de 2e serie foto’s van de voorjaarsrit van de Citroën CX Club Nederland:
Hierbij mijn link: http://www.mijnalbum.nl/Album=BL7HEEUM

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hehe, ik weet nu ook wie Doc is…
Mooie plaatjes!
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Mooi hoor ..........zijn er nog meer foto’s
Ernst ..... :
:

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Schitterende foto’s, werkelijk prachtig om zoveel Dames bijeen te zien.
‘Spirit of avant-garde’

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ja, dat is nou net het probleem met de CX Club. Het blijft een bolwerk van grijze-mannen-met-een-ouwe-Citroen…
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Nou Freek, misschien komt het omdat ik al zo oud ben maar ik heb toch ook veel jonge mensen met CX-en gezien. Zelfs nieuwe aanwas in de maak!
En bovendien de foto’s mèt tekst van mijn compaan 2Black wiens inbreng op dit forum danig gemist wordt, omdat de heren moderatoren om onnavolgbare redenen hem geen toegang meer verlenen tot dit forum, waardoor een aantal mooie topics helaas om zeep zijn geholpen zoals Xantia-Brutus, CX-witje, SM-tuning en ook vele andere onderwerpen van zijn bijdrage verstoken blijven.
Teveel heer om zich onder een andere naam toegang te verschaffen, mocht ik hier nog wel naar zijn foto’s van de voorjaarsrit verwijzen:
Copyallright © dolfmoon
dolfmoon schreef:Nou Freek, misschien komt het omdat ik al zo oud ben maar ik heb toch ook veel jonge mensen met CX-en gezien. Zelfs nieuwe aanwas in de maak!
En bovendien de foto’s mèt tekst van mijn compaan 2Black wiens inbreng op dit forum danig gemist wordt, omdat de heren moderatoren om onnavolgbare redenen hem geen toegang meer verlenen tot dit forum, waardoor een aantal mooie topics helaas om zeep zijn geholpen zoals Xantia-Brutus, CX-witje, SM-tuning en ook vele andere onderwerpen van zijn bijdrage verstoken blijven.
Teveel heer om zich onder een andere naam toegang te verschaffen, mocht ik hier nog wel naar zijn foto’s van de voorjaarsrit verwijzen:
Modacties moeten volgens de regels per pb becritiseerd worden Voordat je zelf een waarschuwing in je inbox hebt
Xsara Coupe
Ha Dolf, leuke foto’s en een mooi betoog!
En grote dank voor het plaatsen van een link naar de foto’s van Collin. Ik heb enorm genoten van het prachtige verslag dat je erbij hebt geschreven.
Jouw afwezigheid is een groot gemis voor dit forum.

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Nou Freek
Freek lekt!
Dus toch ook zo’n oud mannetje aan het worden…
@Dolf: ik als lid van de PR-commissie is het mijn taak om te zorgen voor de aanwas van het ledenaantal. Ik neem die taak heel serieus…
Mooie foto’s, leuk verslag ook Collin! Ben benieuwd waarom je hier niet meer binnen mag, heb blijkbaar iets gemist.
=“Mulder
Mooie foto’s, leuk verslag ook Collin! Ben benieuwd waarom je hier niet meer binnen mag, heb blijkbaar iets gemist.
Ik kennelijk ook!? :
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Zeer fraaie foto’s!
Ik heb zo te zien echt wat gemist!
Het was een behoorlijk eindje weg, maar als ik de dames op de foto’s zie had ik misschien toch moeten gaan.