Je moet natuurlijk altijd gaan, ongeacht hoe ver het is en weer of geen weer. Zo’n rit met al die CX-en is altijd de moeite waard.

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Het valt mij juist op dat de gemiddelde leeftijd van de CX-rijder die naar de evenementen komt met sprongen omlaag is gegaan ten opzichte van pakweg tien jaar terug.
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Dat viel mij eerlijk gezegd ook op. Het was mijn eerst CX-treffen en was blij verrast me zoveel ‘jonge’ cx-rijders! Ik hoop mijzelf op korte termijn daar ook onder te kunnen scharen….
Die indruk heb ik ook, er lopen een hoop jonge mensen rond binnen de klup.
En die oudjes, die moeten we natuurlijk wel koesteren. Daar zitten waarschijnlijk een hoop mooie verhalen en natuurlijk veel kennis.

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
hap…
Nee, eens hoor. Ik zie een hoop nieuwe aanwas en meest jonger dan ik. Prima ontwikkeling.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 199
- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Xsara Coupe schreef:dolfmoon schreef:Nou Freek, misschien komt het omdat ik al zo oud ben maar ik heb toch ook veel jonge mensen met CX-en gezien. Zelfs nieuwe aanwas in de maak!
En bovendien de foto’s mèt tekst van mijn compaan 2Black wiens inbreng op dit forum danig gemist wordt, omdat de heren moderatoren om onnavolgbare redenen hem geen toegang meer verlenen tot dit forum, waardoor een aantal mooie topics helaas om zeep zijn geholpen zoals Xantia-Brutus, CX-witje, SM-tuning en ook vele andere onderwerpen van zijn bijdrage verstoken blijven.
Teveel heer om zich onder een andere naam toegang te verschaffen, mocht ik hier nog wel naar zijn foto’s van de voorjaarsrit verwijzen:Modacties moeten volgens de regels per pb becritiseerd worden
Voordat je zelf een waarschuwing in je inbox hebt
![]()
Xsara Coupe
Mmm, ja, een pb’tje is misschien wel een goed idee, voordat ik in het openbaar ga klagen. Maar ik weet niet wie verantwoordelijk is voor het blokkeren van 2Black. Tot wie moet ik mij dan richten?
Groet, dolf.
P.S.: zijn er echt niet meer foto’s van de voorjaarsrit op het internet?
En ik weet nog steeds niet wie Doc is.
Copyallright © dolfmoon

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Foto’s
Sorry, dat duurde even (ik kon geen nieuwe Sets meer aanmaken op mijn Flickr-account, moest eerst een nieuw Flickr-account aanmaken speciaal voor CX-gerelateerde plaatjes!) maar ook van mij een paar Voorjaarsrit-fotootjes.
Gr,
J
http://www.flickr.com/photos/25687761@N04/sets/72157604546110222/