het dashbord van mijn picasso is helemaal zwart ,nou zie ik op het forum ook foto”‘s van lichtgrijze dashbords met aluminium accenten ,is dit een optie of alleen op bepaalde modellen ?
C4 Picasso PureTech 165 S&S EAT6 Shine 2017

Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Ik weet niet zeker wat je met aluminium bedoeld, maar ik weet dat je het op de VTR versie of de SX versie (in belgie) een soort aluminium inleg in de deuren kan terugvinden als ik me niet vergis.
Bij de exclusive is het in ieder geval geen aluminium, maar blinkende zwarte kunststof bij een zwart interieur.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Volgens mij heb je een gedeeld (zwart/lichte kleur) dashboard bij een Exclusive met lichte Alcantara bekleding. En natuurlijk zwart/bruin bij het bruine leren interieur.
picassoke schreef:Ik weet niet zeker wat je met aluminium bedoeld, maar ik weet dat je het op de VTR versie of de SX versie (in belgie) een soort aluminium inleg in de deuren kan terugvinden als ik me niet vergis.
Bij de exclusive is het in ieder geval geen aluminium, maar blinkende zwarte kunststof bij een zwart interieur.
hey bedankt voor jullie reactie ,als je even kijkt op onderwerp; inbouw van uitklapbaar scherm in de grand picasso,gebruiker leaser zie je wat ik bedoel
Strootje schreef:hey bedankt voor jullie reactie ,als je even kijkt op onderwerp; inbouw van uitklapbaar scherm in de grand picasso,gebruiker leaser zie je wat ik bedoel
Yep, dat is wat Tilanus bedoelt.
(Tilanus"Volgens mij heb je een gedeeld (zwart/lichte kleur) dashboard bij een Exclusive met lichte Alcantara bekleding.”)
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
In de Lumiere komt ook een beige velours bekleding met een licht dashboard. Zijn er al Lumieres uitgeleverd?
mvg RSPR
GC4P Lumiere 2.0 EBV op LPG in Gris Fer, BT
In België wordt het tweekleurig dashboard niet meer geleverd ; vraag met niet waarom. Ik ben nog bij de gelukkigen .
Maar het zwarte dashboard mag er ook best zijn.
RSPR schreef:In de Lumiere komt ook een beige velours bekleding met een licht dashboard. Zijn er al Lumieres uitgeleverd?
mvg RSPR
ik ben ook benieuwd hoe de lumiere er van binnen uitziet ,we zullen het op hetforum wel horen of zien :
bedankt mensen voor jullie reacties ,heb er weer wat van geleerd !

Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
C4sohier schreef:In België wordt het tweekleurig dashboard niet meer geleverd ; vraag met niet waarom. Ik ben nog bij de gelukkigen
.
Maar het zwarte dashboard mag er ook best zijn.
D’r zijn blijkbaar veel zaken die in België niet meer te leveren zijn.
Bij de gewone C4 kan je het beige leder niet meer krijgen bijvoorbeeld.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
Bij de GPC4 Lumière uitvoering krijg je een deels beige dashbord
Grand C4 Picasso 2.0 ltr 16V Lumiere
Zwart met Roskilde wielen.
Voorheen: BX 1.4, BX 1.6 TRI, Xantia 1.8, Peugeot 406, Xantia 1.8 Break, C5 break 2.0
of missc
knight-rider schreef:C4sohier schreef:In België wordt het tweekleurig dashboard niet meer geleverd ; vraag met niet waarom. Ik ben nog bij de gelukkigen
.
Maar het zwarte dashboard mag er ook best zijn.D’r zijn blijkbaar veel zaken die in België niet meer te leveren zijn.
Bij de gewone C4 kan je het beige leder niet meer krijgen bijvoorbeeld.
hey knight rider ,of misschien wel iets totaal anders,horen wij liever niet op dit forum