Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Man man het ene antwoord is nog mooier dan het andere, wat zo’n knopje al voor creativiteit losmaakt

Totaal aantal Berichten: 2155
- C3 1.4 VTi Exclusive
Ik heb nog een los systeem liggen, waar het knopje nog opzit
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Matthijs309 schreef:Ik heb nog een los systeem liggen, waar het knopje nog opzit
ambijajance?? Als je dat aanbod van Matthijs309 nou naar je laat op sturen, kom ik je wel helpen met het er in bouwen deal!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
eXpelliarMus schreef:Matthijs309 schreef:Ik heb nog een los systeem liggen, waar het knopje nog opzit
ambijajance?? Als je dat aanbod van Matthijs309 nou naar je laat op sturen, kom ik je wel helpen met het er in bouwen deal!?
Ha Expelliarmus, da’s lief van je, maar als ik eenmaal de Haynes door ga spitten gaat me dat zelf wel lukken. Ik ga eerts het lijmen eens proberen, en zien of ie daarna blijft zitten en/of nog wil schuiven. Als dat niet de oplossing blijkt ga ik verder zoeken, en ga ik waarschijnlijk die van Matthijs bestellen..
Aan Matthijs de vraag hoe groot dat “systeem” is ? Begint en eindigt dat onder de middenconsole of gaat dat tot en met de stang onder de auto aan toe ?
Het is net zo groot als je tunneltje daar hoog is, een grove 15cm ? Vanaf daar gaat een stang door de bodem naast je uitlaat en vanaf daar loopt 1 stang naar voren, en 1 naar achter.
Ouwe mopperkont

- C3 1.4 VTi Exclusive
Dirk de Pirk schreef:Ries schreef:Dirk de Pirk schreef:
Mooi is anders moek zeggen..
Weer een puntje Ries!
Ditmaal een negatieve .
Kom jij eens met creatieve oplossingen die geen geld kosten , daar is dit forum toch voor .
Creatieve oplossing, allah, maar die geen geld kosten, dat gaat niet altijd lukken Dirkie.
De sloop heeft toch zat van die dingen liggen die je er uit kunt pulken?
Kost vast niet veel en tijdens de operatie leer je meteen hoe het zit.
Weet je meteen of dat plastikje er af te halen is.

- C3 1.4 VTi Exclusive
eXpelliarMus schreef:Matthijs309 schreef:Ik heb nog een los systeem liggen, waar het knopje nog opzit
Waren er maar meer zoals jij en vergeet mijn opmerking van vorige week