Godlgloeiendegloeiende godver….
Vandaag even contact gehad met Prins Nederland in Eindhoven… Die vroeg me wara ik wat laat inbouwen… ik braaf antwoord geven..
krijg ik als reactie, jamaar dat mag die helemaal niet…
Voor uw auto is geen standaard pakket en hij mag dat dus niet inbouwen… ik betwijfel of hij dus dan ook dat gaat inbouwen wat u denkt en verwacht…..
Geloof me… ik zat al dagen af te strepen naar 26 mei. Nu moet ik dus naar een specialist voor VSI van Prince en dat is er maar 1 per regio…
eerste datum… 30 juni en prijs is 2000 ex ipv 1950 inc.


































Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Die snap ik niet. Wie mag van wie wat niet inbouwen. Volgens mij mag zelfs ik alles inbouwen wat ik wil. En als het aan de RDW-eisen voldoet, mag ik er zelfs mee rijden.
Dat zal ff helemaal lekker worden ja. Lijkt me ook niet dat Prins dat gaat bepalen. Iets met vrije concurrentie enzo?
Tijd om Neelie Kroes te informeren over dat soort gedrag



Totaal aantal Berichten: 109
Geregistreerd: 06-01-2007
- CX GTi Turbo VEMS
- Visa 2 cylinder
- ID/DS ID19
dat had je gedroomd. Mag niet meer.
Willemvreeland
lid van de Citroen ID/DS Club Nederland. http://www.citroeniddsclub.nl


































Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
willemvreeland schreef:dat had je gedroomd. Mag niet meer.
Wat mag niet meer? Zelf inbouwen?
Waar het om gaat is dat het inbouw station dat WEL op de Prins site staat in Almere enkel en alleen standaard zelfinbouw pakketten van Prins kan krijgen.
Prins Nederland heeft mij aangegeven dat voor mijn xm 16v een vsi installatie erin moet komen die afgeregeld kan worden. Dat schijnt dus een net iets andere versie te zijn. Die installatie leveren ze enkel aan bepaalde stations en daar hoort deze niet bij.
Het betreffende station melde me dit ook en heeft aangegeven dat zij dus zo’n af te regelen versie in bouwen. prijs…1950 incl btw en met 100 liter tank.
Prins betwijfeld officieel dat ik krijg wat is aangegeven…. Zij zijn er overigens absiluut niet blij mee en gaan met dit station contact opnemen. Daarnaast kreeg ik ook nog ff door dat ze niet meer dan 10 pakketten hebben afgenomen van Prins in d eafgelopen 2 jaar…
Ik heb die mensen daar bij Prins ook duidelijk gemaakt op een nette manier dat ik hier niet blij mee ben, Ik heb mij immers door hun site laten leiden.
Resultaat is nu dat ik dus naar een specialist van Prins zou moeten…. er is er maar 1 per regio…
Zeist kan niet eerder dan eind Juli en Eck en Wiel met veel moeite op 30 juni. Daarnaast is de prijs bij de eerste 2550 incl en bij de 2e 2300 incl.
Er schijnt dus geen standaard prijs te zijn…
Ben best wel nijdig want dit betekent niet alleen een hogere prijs maar dus ook ruim een maand langer op benzine.
ongeloveloos…
Of je laat gewoon op papier vastleggen wat die levert door die andere flippo. Kan die ook geen kant op
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Of je laat gewoon op papier vastleggen wat die levert door die andere flippo. Kan die ook geen kant op
![]()
Xsara Coupe
heb ik aan gedacht, maar vergelijk het ff met je zilveren dame affaire. Op een gegeven ogenblik heeft het vertrouwen een deuk. Jij zat er al midden in. Ik KAN nog terug… snappie…























Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik heb ook 2300 € betaald voor mijn BIGAS sequentiele gas injectie systeem,met 2 jaar garantie.
Ik denk dat dit zowat de gemiddelde prijs is.
Natuurlijk zijn er wel hier of daar uitschieters in de prijzen.
Ik heb momenteel een klein probleempje op gas.(hoger in toeren gaan op stationair, en dan zo goed als stilvallen)
en heb gisteren avond gemaild naar mijn gasboer,en kan vrijdag voormiddag al naar ginder om dit laten na te kijken.
Ik weet niet wat er van waar is, maar ik heb mij wel laten vertellen dat die zogenaamde “regiodealers” de sets door-verkopen aan andere inbouwers in de buurt, zodat zij zelf het werk niet hoeven doen (er is immers werk zat) en er toch nog een beetje aan verdienen.
In dat geval is er niet zo heel veel aan de hand (achteraf kijkend is dit volgens mij ook bij mij gebeurd; mijn inbouwer is niet de regio dealer, maar ik heb wel een Prins VSI geregelde unit op m’n v6. én G3)
Ik zou het i.i.g. even navragen voordat je je afspraak afzegt; toch weer zonde van de maand extra benzine…
ik ga morgen idd eerst nog eens navraag doen bij Prins. Wat me namelijk ook een beetje verbaast is dat zij een partner in principe “afbranden”. Ik doe zelf ook sales op partnerbasis en zou dit zelf nooooit doen. Of ze zijn goed, of ze gaan uit het bestand.
Positief is iig dat ik geen K6 of E2 op mijn kenteken heb.
nah de gastank zit erin. Onder de kap zijn er flink wat slangen bijgekomen, een extra computer, alsof een xm er niet genoeg heeft. Verder nog een rijtje injectoren…
het grootste feest kwam echter iets daarna… aftanken….
hahahah 4 tientjes!! dat was de eerste keer dat ik lachend bij de pomp heb gestaan
Eindelijk kun je weer rijden met je XM dan wat voor tank heb je nou? en wat voor installatie?




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ja en lardeer dat verhaal terstond met foto’s!
Gisteren even bezig geweest met m’n gekrompen kofferbak De verleiding was om het teveel aan tapijt weg te snijden. Echter in een vlaag van huisvlijt zijn er knoopjes op gezet en met elastic word het tapijt nu netjes over de tank heen getrokken.. Onderin een paar gaatjes gemaakt om het daar ook strak te houden met tieraps.
Wat ik nog over heb? Zo’n plastic omvouwbaar boodschappending past er nu extact in de lengte nog tussen.
Tsja.. de wisselaar… die kon dus PRECIES tussen de tank en hoedenplank.. en daar hangt tie nu dus ook…
Onder de kap is er ook gebruik gemaakt van de nodige ruimte en is er NOG een comp bij gekomen en een hoop slangen….
Ik haal nu ongeveer een 700km uit een 100 liter gastank..
bij deze dan de plaatjes.
Overigens had ik sommige dingen liever anders gezien hoor. De wielkap afwerking bij het achterwiel had wat netter gekunt , net als de bouten die daar naar buiten komen om het tankframe vast te zetten.
De injectoren had ik liever wat lager op het spruitstuk gezien zodat de kop wat vrijer zou blijven. maar ach, het zit en bespaart me geld