Waar is hij gebleven, de RS-34-VG
cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1257

Gepost: 17 mei 2008 08:25 PM

Ben benieuwd waar mijn oude zwarte GTI turbo 2 gebleven is. Ik heb jaren in deze supercx gereden waarna ik hem in november 1999 verkocht heb. De nieuwe eigenaar was er erg blij mee, misschien dat de oudere jongere onder ons hem wel kennen als Adje van den B. te Enschede, gitarist van Vandenberg. De auto staat niet meer geregistreerd bij het rdw. Is hij overleden en gesloopt of misschien uigevoerd? De auto was toendertijd in een dermate goede staat dat ik zou denken dat hij nog ergens rond zou moeten rijden.

Profiel  

Pascal
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2864

- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gepost: 17 mei 2008 08:56 PM
  [ # 1 ]

Er was een jaar of 5-6 geleden een zwarte CX Turbo op de A35 ter hoogte van Hengelo-Zuid betrokken bij een verkeersongeval.
Zowel de CX ( Crying or Very sad ) als de Audi ( Twisted Evil ) waren totalloss…
Ik weet echt geen kenteken(s) meer, maar het zag er vrij heftig uit (vandaar dat het me bij is gebleven).
Weet dus niet of het deze of een andere CX betreft…

‘Spirit of avant-garde’

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 17 mei 2008 09:02 PM
  [ # 2 ]

Adje heeft zijn cx’en altijd bij citroville in onderhoud gehad,misschien weet Dibert nog wat er met die cx gebeurt is.
Volgens mij is de cx niet uitgevoerd.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

cxj
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1257

Gepost: 17 mei 2008 10:27 PM
  [ # 3 ]

Pascal, als hij dat toen geweest is, heeft hij er geen geluk mee. Hij kocht de mijne toendertijd omdat hij net tevoren zijn eigen zwarte T2 plat gereden had en perse een zwarte T2 terug wilde hebben. Overigens rijdt hij bij mijn weten geen cx meer.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook