Of zo’n nepmuntje
Ik zag trouwens ook nog een Chic (volgens mij) rijden. Op die weg vanaf Brezan in Duivendrecht naar Amsterdam Zuidoost. Ik zat in een witte AX 1.0 Furore. We waren even achterremcilinders wezen halen bij de brezan. De BX reed richting de Brezan om het maar even zo te noemen. We reden dus in tegenovergestelde richting van elkaar.
BX DIGIT in Nijmegen… Helaas geen foto-apparatuur bij de hand, straatnaam vergeten (biertjes later die dag waren erg lekker!). ops:
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
wie zou dat nu geweest zijn…. ik ben enkel rond acht uur (avond) naar station geweest en rond half 1 (middag) van willemsweg naar molenweg gegaan.

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
woutersmits schreef:wie zou dat nu geweest zijn…. ik ben enkel rond acht uur (avond) naar station geweest en rond half 1 (middag) van willemsweg naar molenweg gegaan.
Het was tussen 10 en half 11 ‘s ochtends, schat ik zo, in een straat die min of meer het verlengde was van de Willemsweg, zij het aan de andere kant van de grote spoorbrug (richting winkelpleintje met Aldi, AH, Kruidvat e.d.)
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )

Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Vanmiddag in de buurt van wegwerkzaamheden bij Ikea Eindhoven een zilveren TZD Turbo Berline met zwarte spoiler gespot. Zag er best netjes uit, alleen erg veel roetaanslag op de achterkant Er hing trouwens een sportuitlaatje onder.
Verder nog 2 Duivels, maar de bestuurders zagen er niet echt als liefhebbers uit en de auto’s ook niet.

- CX 2200
- CX 2200
oudelut schreef:woutersmits schreef:wie zou dat nu geweest zijn…. ik ben enkel rond acht uur (avond) naar station geweest en rond half 1 (middag) van willemsweg naar molenweg gegaan.
Het was tussen 10 en half 11 ‘s ochtends, schat ik zo, in een straat die min of meer het verlengde was van de Willemsweg, zij het aan de andere kant van de grote spoorbrug (richting winkelpleintje met Aldi, AH, Kruidvat e.d.)
Da’s grappig, daar staat mijn digit normaal geparkeerd (Nieuwe Nonnendaalseweg, van Willemsweg naar winkelpleintje), alleen niet op dat moment, toen stond ie bij de Willemsweg aan de Anna Bijnsstraat…
Wellicht kart er zomaar nog een digit rond bij mij in de buurt, of was je daar later dan dat je dacht.

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Witte BX Deauville die al een poosje zonder APK rond rijdt:
Wat ik persoonlijk behoorlijk vreemd vind, is dat de tankdop met tape dichtgeplakt zit..
Zal die dan na iedere tankbeurt weer aan het plakken gaan of…... :
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Vaag…..
Die heeft vast kilometers tape in z’n kofferbak liggen
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90

- CX 2200
- CX 2200
Timo1990 schreef:Witte BX Deauville die al een poosje zonder APK rond rijdt:
Wat ik persoonlijk behoorlijk vreemd vind, is dat de tankdop met tape dichtgeplakt zit..
Zal die dan na iedere tankbeurt weer aan het plakken gaan of…...
:
ach, zo heb ik ook een hele vakantie de tankklep van de DS dichtgehouden, dat ding waaide open bij 130+, heb de hele vakantie met 1 stukje tape gedaan.
Vanochtend spotte ik de FN-FX-94 op de A200 t.h.v. knooppunt Rottepolderplein.
Een bekende zwarte BX GTI met een bekende dame achter het stuur (uiteraard even gezwaaid). Ik heb eigenlijk geen idee of ze op dit forum zit. ops:
Arjan Verkade, zit ze hier op het forum?
Wel leuk om weer eens een bekende BX’er te zien.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
XBXG schreef:Vanochtend spotte ik de FN-FX-94 op de A200 t.h.v. knooppunt Rottepolderplein.
Een bekende zwarte BX GTI met een bekende dame achter het stuur (uiteraard even gezwaaid). Ik heb eigenlijk geen idee of ze op dit forum zit.ops:
Arjan Verkade, zit ze hier op het forum?Wel leuk om weer eens een bekende BX’er te zien.
Ja ik was het inderdaad op de vroege morgen
Begint de dag gelijk weer goed
woutersmits schreef:Da’s grappig, daar staat mijn digit normaal geparkeerd (Nieuwe Nonnendaalseweg, van Willemsweg naar winkelpleintje), alleen niet op dat moment, toen stond ie bij de Willemsweg aan de Anna Bijnsstraat…
Wellicht kart er zomaar nog een digit rond bij mij in de buurt, of was je daar later dan dat je dacht.
ops: Zoals ik al zei waren de biertjes later die dag erg lekker…
Lijkt me sterk dat er net als jij weg bent toevallig een andere DIGIT daar nog even gaat parkeren (was inderdaad de Nieuwe Nonnendaalseweg)?!
Kortom: YOU HAVE BEEN SPOTTED!
sab schreef:XBXG schreef:Vanochtend spotte ik de FN-FX-94 op de A200 t.h.v. knooppunt Rottepolderplein.
Een bekende zwarte BX GTI met een bekende dame achter het stuur (uiteraard even gezwaaid). Ik heb eigenlijk geen idee of ze op dit forum zit.ops:
Arjan Verkade, zit ze hier op het forum?Wel leuk om weer eens een bekende BX’er te zien.
Ja ik was het inderdaad op de vroege morgen
![]()
Begint de dag gelijk weer goed
Ah, zie je wel, ik had al zo’n vermoeden dat jij ook op dit forum zit.
Leuk om zo vroeg in de morgen (rond 8 uur) een mede-BX’er tegen te komen.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX