





















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik heb een dashbord van een XM 2.1td voor een knutselproject. Ik moet alleen weten hoe de turbodrukmeter aangesloten hoort te worden. Weet iemand daar wat van of weet iemand waar ik een online elektrisch schema kan vinden?
Eveneens ben ik tevens ook.






















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik geloof dat ik er al achter ben.
Nu een andere vraag: Is er iemand die zo lief wil zijn om een foto te maken van de turbodrukmeter met het contact aan, maar met niet-draaiende motor?
Ik neem aan dat het wijzer al een beetje omhoog komt als je contact maakt, en ik wil graag weten tot waar de wijzer dan komt.
Eveneens ben ik tevens ook.
Ouwe mopperkont






















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Dank je wel, maar euhm… alle meters hangen op deze foto slap. Komen de meters van de XM niet een stukje omhoog als het contact aanstaat?
Is dit overigens mijn dashbord?
Eveneens ben ik tevens ook.























Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Matthijs309 schreef:
Het uiterste linkse lampje(voor verwittiging van te hoge koelvloeistof temperatuur),op het onderste lampjespanneel,brand niet bij mij, bij het op contact zetten van de motor??
En volgens mijn gebruiksaanwijzing(boekje) hoort dit niet te branden bij aangelegd contact. sensor kapot?
Of zijn de Nederlandse versie’s weer andes uitgerust?
knäckor schreef:
Is dit overigens mijn dashbord?
Jep
Voor de rest: dit is wat ie deed op contact. De benzine meter hangt plat omdat die niet werkte en leeg lampje stond ook altijd aan. De olie meter blijft maar een paar sec hoog met het lampje aan, en valt daarna af. Voor de rest? Het staat er zoals het er staat
De drukmeter werkte iig en daar ging het om
Ouwe mopperkont






















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Oh, maar zo bedoelde ik het niet hoor Ik ben er heel blij mee, en ik kan er ook helemaal mee wat ik wil, ik dacht alleen dat dit misschien niet op motor-aan-contact was, maar dat is het dus wel.
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik heb nog een oude foto gevonden, daar staat de meter na het rijden en afzetten van de motor op halverwege die 1e dunne lijntjes.
Nou doet mijn aftermarket metertje dat ook. Koud staat hij op 0, na rijden blijft bij op 0.1 bar hangen.
Ouwe mopperkont