afgelopen vrijdag mijn Xantia ingeruild voor een C5 break 2.0 HDI 16v!!Exclusive!!! van september 2005 En wat een bak zeg met alles erop en er aan. Ook
het navidrive werkt erg mooi maar daar moet ik mij nog in verdiepen er zit zoveel in. Het werkt wel erg gebruiks vriendelijk ben ik al achter gekomen.
Het is een Ex lease auto geweest en is zeer netjes behandeld er is zelfs niet in gerookt. Ook zitten er nergens beschadigingen of krassen in en dat verbaasde mij wel voor een ex lease auto. Had eigenlijk de moed al opgegeven om een mooie jonge C5 exclusive te scoren Maar toch gelukt gelukkig.Ook de meedraaiende Xenon verlichting is erg leuk om te zien
Nu maar hopen dat de C5 net zo betrouwbaar blijft als de Xantia
Als het goed is dan plaatst Patrick even de foto,s voor mij
Nog bedankt Patrick!!!!
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Gefeliciteerd!
Ben erg benieuwd naar de foto’s.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Toe maar luxe
Succes ermee , kan tenminste een leuke kar achter om GS’jes te halen

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ook van mij vele veilige kilometers gewenst, en ook ik ben benieuwd naar de foto’s
citro-power schreef:Toe maar luxe
![]()
Succes ermee , kan tenminste een leuke kar achter om GS’jes te halen
Haha ja dat zal inderdaad geen probleem zijn. Was met de xantia ook al niet hoor
maar het zal meer zakelijk gebruik zijn omdat ik het ontzettend druk heb met
mijn eigen bedrijf dat loopt erg goed en zit vol in het werk

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
En hierbij de foto’s. Wat een prachtwagen Dennis. Heel veel plezier ermee.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mooie auto
Mooie kleur…
Nou net weer terug van een korte vakantie met de C5.
En dat viel zeker niet tegen wat een heerlijke reiswagen is het zeg vooral de zesde versnelling is erg rustgevend en kan je met weinig toeren toch heerlijk door zweven. ook ontzettend zuinig net als de xantia maar dat had ik niet anders verwacht eigenlijk met een HDI. De Kleur moest ik eigenlijk wel aan wennen ben niet een grijze kleurman maar het staat wel bij een C5 vooral in combinatie met de lichtmetalen velgen.Ondertussen ook een setje dakdragers gekocht en orginele zonwering voor de zijramen. Ook erg handig straks in kroatie.
Ja hoor heb ik weer na dat de dealer mijn remblokken vervangen had bleek dat ze met een velg tegen de poot van een kolombrug zijn aangereden
de velg en band van een week oud Helemaal beschadigd natuurlijk en kwam er pas thuis achter flink balen
ops: Ze wisten er wel van maar hadden niks gezegd toen ik de c5 ophaalde. En gaven het pas toe toen ik er over op belde en er flink pisst off over was. Zo van misschien ziet hij het niet
Ze gaan het repareren of vervangen Zal mij benieuwen wat er uit komt. Lekker begin van je vakantie zo

Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Das balen inderdaad… Ik zie trouwens op de foto’s dat ie op C4-lichtmetaal met winterbanden staat?
Gr Martijn
zijn dit niet gewoon de C5 suzuka’s??? (std op excl)
ronama schreef:zijn dit niet gewoon de C5 suzuka’s??? (std op excl)
Klopt het zijn de suzuka velgen. En de winterbanden had ik vervangen omdat het steeds meer herrie ging maken tijdens snelweg ritten. Baal er enorm van
omdat de velgen schadevrij waren en ik zelf altijd drie keer uit kijk met inparkeren en dergelijke. maar zo zie je maar weer een ander sloopt het wel weer voor je ops:
citrospeeds schreef:[. maar zo zie je maar weer een ander sloopt het wel weer voor je
ops:
ja erg, dat is meestal het geval.
ben jezelf nog zo zuinig erop moet iemand anders het wel mollen….
citrospeeds schreef:orginele zonwering voor de zijramen.
Hoe ziet dat er uit en wat kost dat? Ben er ook naar aan het zoeken.
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club
Menno. schreef:Originele zonwering bestaat niet voor de Break , enkel voor de Berline ( zal heus wel op de break passen uiteraard )
Dacht al: heb ik iets gemist?
Mijn zevende Citroen is een C5 2.0i 16v break exclusive automaat gris iceland van 09-2006 met lederen zetels en KPH van de C5club