







Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
In onderdelen dus… dat dacht ik ook al.. da’s errug spijtig
Se concentrer sur l’essentiel
Matthijs2006 schreef:Het is helemaal niet logisch dat zo’n auto buiten blijft staan, wat is de logica daarachter? Juist als het om de voorraad gaat waarmee en waaraan je geld verdient, lijkt het me logischer dat je die binnen zet: tussen 4 muren of op afgesloten terrein.
krooymans heeft ook gewoon eea buiten staan hoor… en meestal gaat die waarde daar toch boven die van hetgemiddelde troentje..














































Totaal aantal Berichten: 43403
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Jongens, zullen we proberen de boel een beetje on-topic te houden?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Das zeker doodzonde van een prachtige auto. En matthijs, ook garages hebben niet altijd de mogelijkheid auto’s binnen te zetten, net als particulieren.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
Je zou toch kunnen bedenken dat een XM van 2000 met nog geen ton op de teller en een dikke V6 onder de kap een zeldzamere auto is dan een nieuwe Ferrari. Niet dat ie meer waard is, maar de XM met mider dan een ton is dus heel zeldzaam. Die zou ik niet in een weekend buiten zetten op een industrieterrein.










Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Ter uwer informatie: een garage die gespecialiseerd is in oude Citroens verkiest denk ik eerder zijn oude Citroens binnen te zetten, dan zijn nieuwe roestbestendige Citroens.
Ik denk dat deze discussie nu wel genoeg is geweest. Gestolen is gestolen en dat is crimineel gedrag, of dat nu gebeurd uit een garage of van een parkeerplaats.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)





















Totaal aantal Berichten: 2532
Geregistreerd: 02-08-2007
- C35 Hilton XLS
het is sneu maar het is nu eenmaal zo
Citroen c32 Hilton XLS
Nou ja zeg, heb mij startcode eruit gegooit in de veronderstelling dat een xm never niet gestolen zou worden.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980








Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Startcode is ergernis nr.1, handrem staat op 2, maar dat heb ik uit mijn hoofd gezet. Mijn dwangneurose weet precies welke volgorde ik moet aannemen bij het verlaten van de XM. En dat gebeurd ook bij het instappen
Startcode is geen garantie voor het ‘niet stelen’. Verzekeraar geeft aan dat het handig is om, als extra, een stuurslot te installeren. Ja, kom op zeg.. Straks ook nog een extra wielklem?? Dief laat zich niet afschrikken voor dit alles. Een porsche hebben ze ooit ook eens op skateboards gezet en de vrachtwagen ingeduwd. Daar sta je dan met je ‘carrera-alarm’..
Se concentrer sur l’essentiel
Wat is er mis met de handrem dan? Die gebruik ik bij parkeren overigens nooit. Staat altijd in zn 1.
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!










Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Nogmaals: offtopic!
Open dan een ander topic over ‘hoe steel ik een xm’ of ‘hoe beveilig ik mijn xm’.
Alle tips over deze gestolen XM zijn nog steeds welkom
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)


































Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
CitZX1.8iFurio schreef:Open dan een ander topic over ‘hoe steel ik een xm’......
Nope, dat doen we niet.
CitZX1.8iFurio schreef:....of ‘hoe beveilig ik mijn xm’.
Dat klinkt beter!










Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
CitZX1.8iFurio schreef:
Open dan een ander topic over ‘hoe steel ik een xm’......
Nope, dat doen we niet.
heel verstandig.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)










Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
Wonderbaarlijk maar waar:
De XM is terug gevonden ergens op een camping. Meer informatie kan ik eventueel over een paar dagen geven. Dit is alles wat ik weet.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Nou hopelijk niet al te uitgewoond terug gevonden…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!