Of je eigen auto op slot doen en de auto ernaast reageert door open te springen
Gelukkig was het maar een Slopel Corsa, die mogen van mij gestolen worden

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
ZX1.4i schreef:Of je eigen auto op slot doen en de auto ernaast reageert door open te springen
Gelukkig was het maar een Slopel Corsa, die mogen van mij gestolen worden
Zou een lastig dilemma kunnen zijn… help je je medemens of niet!? Als je de opel weer op slot zet, laat je je eigen auto open
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 245
- Xsara 1.6i coupe chrono
Jaren geleden werden met die tennisbal truc heel veel mercedesen gestolen (waren er erg gevoelig voor), tot de fabrikant er wat aan gedaan heeft.

Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
25trd schreef:ZX1.4i schreef:Of je eigen auto op slot doen en de auto ernaast reageert door open te springen
Gelukkig was het maar een Slopel Corsa, die mogen van mij gestolen wordenZou een lastig dilemma kunnen zijn… help je je medemens of niet!? Als je de opel weer op slot zet, laat je je eigen auto open
ja, en dan komt de eigenaar van die opel terug, die denkt dat zijn auto dicht is dus drukt op de ab…
plop, daar springt jou auto open en de opel rijd weg… met een beetje pech jou auto darana ook terwijl jij lekker op dat terrasje zit