veerbollen
Felixguzzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 28 augustus 2008 02:31 AM

Het is misschien een domme vraag maar als je zelf de veerbollen verwisseld moeten deze dan nog met gas op druk gebracht worden of zijn ze bij aankoop reeds op druk?

Profiel  

Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4972

Gepost: 28 augustus 2008 02:41 AM
  [ # 1 ]

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. Een nieuwe bol is reeds op druk, maar als je ze zelf wilt vervangen moet je het wel even goed bekijken en op dit forum even zoeken hoe je dat moet doen. Er is genoeg discussie over te vinden.

Houd er ook rekening mee dat er veel verschillende bollen zijn, dus je moet wel de juiste bol op de juiste plaats gebruiken.

Profiel  

Felixguzzi
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 30 augustus 2008 03:57 AM
  [ # 2 ]
Han S schreef:

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. Een nieuwe bol is reeds op druk, maar als je ze zelf wilt vervangen moet je het wel even goed bekijken en op dit forum even zoeken hoe je dat moet doen. Er is genoeg discussie over te vinden.

Houd er ook rekening mee dat er veel verschillende bollen zijn, dus je moet wel de juiste bol op de juiste plaats gebruiken.

Bedank Han, dat van de verschillende bollen wist ik al en ook dat je voorzichtig moet zijn, dit en andere tips had ik opgezocht in dit en andere forums, vooral Duitstalige. Alleen was ik nog nergens tegen gekomen hoe het met de druk zat van die nieuwe bollen.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4871

- Xsara Scootertje.
Gepost: 30 augustus 2008 04:44 AM
  [ # 3 ]

Je bedoeld hoe veel bar/stikstof er in een bol moet zitten?

Das een goeie daar moeten we idd maar eens een lijst van gaan maken!!

Maar op dit moment kan ik je ook niet helpen. Sad

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook