Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Het is al veel vaker langsgekomen op dit forum, maar mijn XM 2.0i 16v uit 1997 heeft het nu ook: dansend stationair toerental, en helemaal niet stationair willen lopen als de motor koud is.
Als ik alle topics langs ga, lijkt de stappenmotor de eerste verdachte. Maar: waar zit dat ding en hoe ziet dat er uit? De foto’s en omschrijvingen die ik hier kan vinden, lijken allemaal niet van toepassing op mijn blok? Is natuurlijk niet echt een intellectuele uitdaging voor de meer ervaren klussers hier, maar ik zou er best mee geholpen zijn
Bedankt alvast,
Sander
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
(schopje)
Nee, echt niemand die weet waar dat ding uithangt? Zit’ie er eigenlijk wel in?
Nooit eerder gedoe gehad met de XM, dus ik heb me er nooit heel veel verder in verdiept. Hij deed het gewoon, punt. En dan kom je er toch niet toe alles eens van heel dichtbij te bekijken, zo blijkt. ops: (en dat was wel handig geweest, want het is best wel anders dan mijn CX 2200 carbu).
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Sander,
Heb je al in de Haynes gekeken. Er staat een sticky bovenaan dit forum.
Op het forum onder het kopje “aangeboden” bieden een aantal leden Xm onderdelen aan. Eentje heeft een stappenmotor in de aanbieding.
http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=192259
Even zoeken want er staat een plaatje van het ding bij. Dan weet je gelijk hoe het eruitziet.
Succes
Paul
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc