

Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 24-05-2005
- CX GTI
- XM 2.1 TD Prestige
Tja iets met tijd, en voor sleuteldagen 2 leaseauto’s ter beschikking, maar goed wat in het vat zit ... maar begint wel heel erg off topic te worden.








Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Tita schreef:
Het is nog net een smalspoor, motor is een M23/622
Aha een 2.4 liter. Kan je eens een foto sturen van de motor. Ik ben benieuwd of daar ook al Zwitserse fratsen op zitten zoals bij mijn 2500 (EGR systeem)
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )


Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 24-05-2005
- CX GTI
- XM 2.1 TD Prestige







Totaal aantal Berichten: 674
Geregistreerd: 11-09-2006
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
ahum.. ik moet het toch vragen.
Wat is het financiele plaatje erbij mbt aankoop en hierheen halen?
Enne.. GAAAF!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,








Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004
- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Ik zie geen EGR systeem, scheelt al weer…..
troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz); Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974
troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz); Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW )