citroën XM ‘93 dubbele DIN schacht?
peter vl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 10

Gepost: 14 oktober 2008 01:53 AM

Hallo,

Ik rijd sinds een viertal jaar met een XM turbo CT van ‘93. De (fabrieks) ingebouwde radio-cassettespeler is echter aan vervanging toe en ik zou deze willen vervangen door een radio-cassette + 5-CD lader. Ik ging er altijd van uit dat onder de huidige radio (op de plaats waar nu een plastiek opbergvakje zit) nog een tweede DIN schacht zit. 

Klopt dit? Als ik het plastiek bakje wegneem heb ik immers de indruk dat de ruimte daarachter te beperkt is (qua diepte) om een radio te monteren. Nochtans zijn breedte en hoogte van deze opening van DIN formaat….

Heeft iemand hier weet van? Ik zou zowiezo al alle bedrading die daar zit voorzichtig moeten wegwerken, maar als zelfs dan de ruimte niet diep genoeg is heeft dat geen zin natuurlijk.

Profiel  

Gepost: 14 oktober 2008 01:59 AM
  [ # 1 ]

Past prima! welkom trouwens.

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 14 oktober 2008 02:18 AM
  [ # 2 ]

Zoals citroenbx al zegt is het idd gewoon dubbel din! Diepte is geen probleem, de originele citroen radio zit daar ook gewoon gemonteerd bij een type 2…

Xsara Coupe

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 14 oktober 2008 02:24 AM
  [ # 3 ]

ok qua bedrading heb je ruimte zat. Het mooie is dat je gewoon een paneel weg haalt van de tunnel en alles er netjes doorheen geleid.

Moet je een sproberen een gewone radio in een zx te proppen…

Profiel  

peter vl
< 100 berichten
Rank

Gepost: 14 oktober 2008 02:59 AM
  [ # 4 ]