Wie kan me vertellen of ik ergens nog de digitale metertjes voor een GTI Turbo 2 kan bemachtigen (waarschijnlijk zijn dit dan gerepareerde versies)?
Of me gewoon kan vertellen hoe het toch komt dat ze allemaal kapot zijn of gaan…

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ze gaan kapot omdat het slechte kwaliteit is, en ze zijn voor een klein fortuin nog te krijgen… Phoskam kan je alles vertellen over de zoektocht ernaar .
Groet, EJ (bij wie ze het nog wel alle vier goed doen )
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Totaal aantal Berichten: 591
- C5 2.2 HDIF TOURER Exclusive

Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
ik weet er idd alles van, heb me 5 slagen in de ronde gemaild en gebeld om er eentje te vinden voor een normale prijs en ik had er dan maar eentje nodig met 2 displays (heb er uiteindelijk een met 3 en dus buitentemp meter erbij).
Ik was er uiteindelijk 75 euro voor kwijt wat me een mooie prijs lijkt.
De oude was overigens niet meer te repareren, het crystal was uit de displaytjes verdwenen, ik had dus groene venstertjes
er stond er een met 4 displays op marktplaats van de week voor 200 euro, dit is een gangbare prijs voor die dingen mits werkend.
P.S. weet er iemand hoe ik de buitentemperatuurmeter werkend krijg en waar de sensor hiervoor hoort te zitten ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
heb het truukje van de eerder genoemde site eens geprobeerd (even een nieuw frontje gehaald) en alles werkt weer perfect! Gouden tip…
Foto’s van mijn CX-en:
http://homepage.mac.com/paz/Citroen_CX/Menu13.html
De sensor van de buitentemp. zit in een gaatje in de bumper. Onder het linkerknipperlicht. Van der Laan in Abbenes heeft werkende display’s liggen voor 200 euro.
voor diegene die een 4meter aan duiding wensen en slechts een 3 hebben,
ze zijn beide gelijk!! enkel de cover is verschillent, je kan van een drie een 4 maken door een donor 2 of 3 te gebruiken heb je een voorkant van een 4 dan is het helemaal makkelijk zoniet dan moet je in een 3 een 4de gat snijden.
voor diegene die een 4 willen gebruiken in een trd t2 of iets dergelijks,
als je de 6de draad (oranje) van de kabel uit je display doortrekt naar de motor, en een olie sensor in de houder van het filter plaatst deze verbid met die draad heb je olie temp in je diesel.
lachen man.
ik heb hier nog een 4 liggen met klokje,ik weet niet of hij het nog volledig doet,voor diegene die hem wil hebben,je mag hem komen halen.
Cx display
Ik heb verleden week een 3 display unit uit een cx trd (heb er vijf euries voor gegeven en kreeg toen de elektrische spiegels er gratis bij!!! ) Maar nu wil ik hem graag aansluite…weet iemand hier welk draadje waarvoor is…zou toch wel handig zijn Alvast bedankt!!!
Groeten Tom
elke dag heb ik het voorrecht om te zweven in mijn eigen cx!
waar moet hij in?
cx display
In mijn 22 trs (ik weet het is niet origineel maar vindt het wel zeer chique!) ik heb de originele ook nog dubeel liggen dusja…origineel issie zo weer!
Groeten Tom
elke dag heb ik het voorrecht om te zweven in mijn eigen cx!
razor schreef:
ik heb hier nog een 4 liggen met klokje,ik weet niet of hij het nog volledig doet,voor diegene die hem wil hebben,je mag hem komen halen.
heb je eergisteren een pb-tje gestuurd
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto