




















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
kan niks vinden op service.citroen.com
Zal wel een onderdeel van een accesoire zijn
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002







Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Simmetje is zaterdag gezellig op bezoek geweest, we kwamen tot de constatering dat waarschijnlijk de voorraadbol plat is, de linker aandrijfas defect, en verder nog wat dingen.
Morgen moet ik naar Noordwijk (vanaf Apeldoorn). Zal ik de XM nemen of toch maar safe met de C5. Maandag a.s. gaat de XM naar de dealer voor reparatie etc.
Binnenkort ga ik nog Xenons inbouwen, zal ik maar 4300K xenon nemen? Ik ga denk ik voor echte philips lampen op http://www.xenonstore.com. Dat lijkt me beter als die goedkope ‘Golf’ Xenons









Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Is wel een heeeel mooie XM. Stuurbekrachtigingsissue lijkt echt door voorraadbol. Deze tikt namelijk veel te vaak. 1 en 1 = 2 zou je zeggen.
Aandrijfas lijkt iets te ratelen, maar ik ben hier niet helemaal zeker van.
Motor loopt erg mooi, automaat idem en behoudens een wat roestige radiateur is alles onder de kap in prachtstaat.
Domme vragen bestaan niet.







Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
easternnl schreef:LHM is genoeg bijgevuld zo te zien, maar kan natuurlijk al weer vies zijn. Geen idee.
Dit zijn de plaatjes van het onderdeel wat los onder de electrische armsteun lag:
[/url]
Heb vandaag mijn binnenbak van de electrische armsteun vervangen door een ander (heel) exemplaar, en kan omtrend het onderdeel het volgende melden.
Het is een onderdeel van de bak van de MAS (midden arm steun) dat aan de achterkant hoort te zitten.
Het zit met 2 schroefjes vast (aan de binnenkant zichtbaar) en de twee gaten in het “krab” gedeelte komen aan de onderkant te zitten waar vervolgens de 2 (van de 4) bouten doorheen gaan.
De directe functie kan ik me niet bedenken behalve versteviging van het hefmechanisme op de bak zelf.
Heb evt foto’s van de onderdelen bij interesse.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8