Hij ziet er goed uit
Is die al “af” in jouw ogen?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Hij is echt mooi geworden met die Arnt-bumper! Die achterlicht spoilers staan ook mooi. Die zal ik er zelf eigenlijk ook wel op willen hebben denk ik.

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
bumper is looking good!!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
thanks voor de reackties allen,
nou ik was bezig om een opsomming te maken wat ik er inmiddels aan gedaan heb en da’s de moeite zeg:
bij aanschaf alles laten vervangen zoals:
adals,
remschijven stuurstangen lagers koppelingsplaten startmotor
nw koplampen en mistlampen
spuiten van spiegels,slot van de kofferklep, ruitenwisserarmen dorpels achterbumper (paaltje )
green inleg luchtfilter, dubbel vent voor koeling van radiator
div roestplekken bijgewerkt
uiterlijk en intrieur:
voorspoiler arnt tuning, side skirts cittung, pheba dakspoiler musketier velgen, mk2 spoilers op de achterbumper, uitlaat sierstuk (die maakt geen herrie), windschermen in de voorportieren
dorpellijsten houten sportstuur hout inleg op dashboard
armsteun voor (die moet nog bekleed worden)
compo set in de deuren en deuren helemaal bekleed met bitumen voor optimale sound versterker en mtx woofer aansturing door een pioneer radio-cd speler
to do list: nw tank voor koplampsproeier scoren oude past nl niet meer vanwegen de bumper, en armsteun bekleden
wanted: een posterd motorkap, dvd scherm
en dat allemaal in 1.5 jaar lekker bezig
kosten ongeveer zo’n 4500euro incl aanschaf
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Jij had toch ook een Morette ruitenwisserarm?
Kosten gaan nog wel he?
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
BasisBIX Geplaatst: 01 Dec 2008 20:37 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Jij had toch ook een Morette ruitenwisserarm?Kosten gaan nog wel he?
hahaha da’s waar ook ja maar die zat er al op toen ik hem kocht wel ff gespoten
En dubbele koplampen staan op de planning?
Niet alles is my cup-of-tea (“hout-accenten” in het interieur bijvoorbeeld), maar wel mooi dat je er zoveel energie en moeite in steekt. Je laatste 2 aanpassingen vind ik wel erg netjes, vooral die achterlicht"spoilers”!
Voor wat betreft die Postert-moka, was die moka uit België niks voor je?
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
oudelut Geplaatst: 01 Dec 2008 21:42 Onderwerp:
Niet alles is my cup-of-tea (“hout-accenten” in het interieur bijvoorbeeld), maar wel mooi dat je er zoveel energie en moeite in steekt. Je laatste 2 aanpassingen vind ik wel erg netjes, vooral die achterlicht"spoilers”!Voor wat betreft die Postert-moka, was die moka uit België niks voor je?
haha het “hout” blijft natuurlijk erg persoonlijk enne meer postert onderdelen blijft voor wat het is hij is helemaal naar m’n zin. nu gewoon goed onderhouden en hopelijk nog lang van genieten
BasisBIX Geplaatst: 01 Dec 2008 20:46 Onderwerp:
En dubbele koplampen staan op de planning?
nee dat gebeurd niet dat is net mijn ding niet.
waneer m’n huidige pitten (philips nightvision) kapot zijn wil ik xenon hebben.
waar heb je dat ‘hout’ vandaan als ik vragen mag? ik denk dat het opzich best leuk staat op een bruin intrieur.
die postert motorkap is idd wel gaaf alleen die verhoging op de motorkap vind ik erg jammer. de gril vind ik wel gaaf.
en morettes passen alleen op een type 1 vind ik. anders misstaat het idd met de knipperlichten.

Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Thiezz schreef:waar heb je dat ‘hout’ vandaan als ik vragen mag? ik denk dat het opzich best leuk staat op een bruin intrieur.
die postert motorkap is idd wel gaaf alleen die verhoging op de motorkap vind ik erg jammer. de gril vind ik wel gaaf.
en morettes passen alleen op een type 1 vind ik. anders misstaat het idd met de knipperlichten.
Dat hout staat denk ik wel erg goed in je BX inderdaad!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
ik heb haar in het echt gezien afgelopen maandag
erg mooie dame hoor, dat hout vind ik in het echt eigenlijk best wel chic staan k had er altijd zo m’n bedenkingen bij

Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special
Ziet er erg leuk uit Stan.
Persoonlijk zou ik het ook zo laten zoals ie nu is.
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
Prachtig! Ik had al een aantal keer je blogs over de BX’en gelezen. Maar ze staat er zo echt mooi bij! Mooi kleurtje ook