Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
ieksEmmu schreef:Arjan Verkade schreef:XMTurboCT schreef:
...
iek wacht nog ff tot de andere in de verkoop komen , die striping vink net iets mooier…
Wordt daar nog dagelijks mee gereden, met die Ambulances? En wanneer komt er een C6 versie past wel beetje in het plaatje hè
par eXeMple! schreef:Mooie matjes…
![]()
Beetje zonde van de wagen.. Past er totaal niet bij vind ik persoonlijk, verder wel redelijk netjes lijkt me..

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
sjorsh schreef:par eXeMple! schreef:Mooie matjes…
![]()
Beetje zonde van de wagen..
Past er totaal niet bij vind ik persoonlijk, verder wel redelijk netjes lijkt me..
Yep, en voor die prijs koop ik er op automatten.nl wel andere matjes bij

Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
par eXeMple! schreef:...
Yep, en voor die prijs koop ik er op automatten.nl wel andere matjes bij
Waar wacht je nog op!

Totaal aantal Berichten: 644
- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
sjorsh schreef:par eXeMple! schreef:...
Yep, en voor die prijs koop ik er op automatten.nl wel andere matjes bijWaar wacht je nog op!
Of matten-online.nl, heb daar net besteld. Zijn vandaag binnen gekomen, zien er mooi uit. Nu nog ff installeren.

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
easternnl schreef:
Of matten-online.nl, heb daar net besteld. Zijn vandaag binnen gekomen, zien er mooi uit. Nu nog ff installeren.
Heb daar ook zitten kijken. Welke matten heb je? Jupiter of Pluto en welke kleur? Ik ben benieuwd naar hoe ze passen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
gompy58 schreef:Citrophile schreef:Precies Tjerk, de ZF-20-LJ dus met een grote boog om deze XM heen
, jammer want de auto zelf ziet er niet slecht uit. Tenzij iemand bereid is om een goede motor erin te plaatsen.
Dat ding is in Almere terrecht gekomen. Via MP heb ik nog ff met de eigenaar gemaild en die gaf toe dat de xm van Beek afkomstig was. Die had overigens wel aangegeven dat de kleppen wat zorg nodig hadden, maar dat dat met stellen idd verholpen kon worden.
Geloof dat hij er toen iets van 3k op mp voor vroeg. Ik heb hem veel succes gewenst met de wagen…
Helemaal vrolijk was hij er niet van toen hij tot de conclussie kwam dat de wagen een stigmaatje had…
Juist, het ding kwam uit Almere, aangezien Beek daar woont. Is toen naar iemand in limburg gegaan, die jij idd hebt gemaild, waarna die verkocht is aan een autobedrijf in schaijk noord-brabant. Dit gaat nog steeds over dezelfde auto.
Xsara Coupe schreef:gompy58 schreef:Citrophile schreef:Precies Tjerk, de ZF-20-LJ dus met een grote boog om deze XM heen
, jammer want de auto zelf ziet er niet slecht uit. Tenzij iemand bereid is om een goede motor erin te plaatsen.
Dat ding is in Almere terrecht gekomen. Via MP heb ik nog ff met de eigenaar gemaild en die gaf toe dat de xm van Beek afkomstig was. Die had overigens wel aangegeven dat de kleppen wat zorg nodig hadden, maar dat dat met stellen idd verholpen kon worden.
Geloof dat hij er toen iets van 3k op mp voor vroeg. Ik heb hem veel succes gewenst met de wagen…
Helemaal vrolijk was hij er niet van toen hij tot de conclussie kwam dat de wagen een stigmaatje had…
Juist, het ding kwam uit Almere, aangezien Beek daar woont. Is toen naar iemand in limburg gegaan, die jij idd hebt gemaild, waarna die verkocht is aan een autobedrijf in schaijk noord-brabant. Dit gaat nog steeds over dezelfde auto.
Toen ik zoekende was vroeg ie 3750 nu 500 minder.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Hoeveel planken en borden kan iemand tegen zijn kop hebben gekregen?
1.000 euro voor een half aftands lederen interieurtje voor een XM…

Totaal aantal Berichten: 582
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
whahha
ik zag hem al staan!
man daar koop je er 3 voor!
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Inderdaad wat een prijs zeg.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 783
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Tja. Nee heb je en ja kun je krijgen.
Stel nou eens dat…
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Man wat een lelijke zut.
Dik een jaar geleden kocht ik in Steenwijk een veel mooier zwart setje voor 200 euro, ook met hout en middenconsole en elek. armsteun erbij.

Totaal aantal Berichten: 3198
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
http://www.kapaza.be/Autos/Citroen/13098702/Citroen_xm_20i16v_12_200_Km_toonzaalwagen_NIEUW.html
Walter
Meten is weten , gissen is missen

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Da’s niet duur!
mooie kleur en niet duur, maar die hydractief bollen die vervangen zouden zijn….
Deze xm heeft geen hydractief….