siemenazu schreef:wat een gouden tip!!!
ik ga morgen gelijk naar de boek handel!
Boekhandel?
Groenteman voor bloemkolen
XM TCT Ambiance`94
Ik heb van een van de strips, waar hele vulkanen op waren gegroeid, de hele buitenste laag verwijderd. Die bestaat uit een laagje aluminium met een transparante kunstof laag. Hij zit erg vast maar met beleid en een electrische verfafbrander krijg je het er wel vanaf en wat je dan overhoudt is een strakke gladde zwarte kunststof strip die heel makkelijk te beplakken is.
Mijn strips glimmen nog als nieuw.
Han S schreef:Ik heb van een van de strips, waar hele vulkanen op waren gegroeid, de hele buitenste laag verwijderd. Die bestaat uit een laagje aluminium met een transparante kunstof laag. Hij zit erg vast maar met beleid en een electrische verfafbrander krijg je het er wel vanaf en wat je dan overhoudt is een strakke gladde zwarte kunststof strip die heel makkelijk te beplakken is.
Mijn strips glimmen nog als nieuw.
Ha die Han ,
Die buitenste transparante kunststof laag , zit die los op het aluminium of ook geplakt.
En had jij de indruk dat dat aluminium nog te polijsten was ?
Heb jij na dat beplakken nog een laag er overheen gedaan , bijv. lak of iets anders ?
Groeten ,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
Ik heb gewoon dat plakplastic over de zwarte kunststof strip geplakt nadat ik het aluminium met de buitenste transparante laag in zijn geheel er af had gerukt met behulp van veel warmte, want het zit erg vast.
Han S schreef:Ik heb gewoon dat plakplastic over de zwarte kunststof strip geplakt nadat ik het aluminium met de buitenste transparante laag in zijn geheel er af had gerukt met behulp van veel warmte, want het zit erg vast.
Lijkt mij erg strak te worden dan , je hebt immers geen bloemkoolbobbels meer .
Mm.. goed plan als mijn plannetje niet werkt .
Maar ik zou er nog een laagje vernis op lakken tegen de evt. corrosie
Groet,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
Dat plakplastic is behoorlijk weerbestendig en die rol is zo breed dat je voor 100 jaar strippenmateriaal hebt. Als je het over een jaar of vijf even over moet doen is het een eitje.

Totaal aantal Berichten: 3198
- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Han S schreef:Ik heb gewoon dat plakplastic over de zwarte kunststof strip geplakt nadat ik het aluminium met de buitenste transparante laag in zijn geheel er af had gerukt met behulp van veel warmte, want het zit erg vast.
Dat roept om FOTO’S
Walter
Meten is weten , gissen is missen
FOTO`S FOTFOTO`S
O`S
FFFOTO`S
OTO`S
OTO`S
XM TCT Ambiance`94
Bedoelen jullie die foto’s die op de eerste pagina staan?
Han S schreef:Bedoelen jullie die foto’s die op de eerste pagina staan?
OEPS !
Solly!!! ops:
ops:
ops:
XM TCT Ambiance`94
Nieuwjaars aanbieding:
Nieuwe ,orginele, ,nog in de verpakking zittende chromen strip voor op je XM voorbumper. mag weg voor €40,- Dus voor de snelle beslissers. wordt niet opgestuurt daar deze (uiteraard) niet dubbel gevouwen kan worden…............
ops:
Werd me door de dealer uit een rest voorraad aangeboden als zijnde voor de xantia voorbumper maar nadat ik het nummer 95656456 controleerde bleek dit voor een XM type 1 te zijn…..... wellicht past hij ook op een type 2 maar dan is het risico voor de koper.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:Nieuwjaars aanbieding:
Nieuwe ,orginele, ,nog in de verpakking zittende chromen strip voor op je XM voorbumper.
mag weg voor €40,- Dus voor de snelle beslissers. wordt niet opgestuurt daar deze (uiteraard) niet dubbel gevouwen kan worden…............
ops:
Werd me door de dealer uit een rest voorraad aangeboden als zijnde voor de xantia voorbumper maar nadat ik het nummer 95656456 controleerde bleek dit voor een XM type 1 te zijn….....
wellicht past hij ook op een type 2 maar dan is het risico voor de koper.
Je hebt een reactie in het ‘aangeboden’ topic.
Citroënloos