na ruim een jaar een espace te hebben gehad heb ik weer een xm en wel een:
XM 2.1 TD uit 1998
199000 km op de teller
automaat
elektrische ramen v+a
elektrische verstelbare stoelen
climate control
trekhaak
startblokkering
nu nog wachten op het gelijkvormings attest en dan nog naar de keuring:
heeft iemand nog garage platen die ik dan mag gebruiken????
mvg ard
p.s foto`s volgen

Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
Gefeliciteerd!
Proficiat… en mag ik je alvast veel geluk wensen met het vinden van Z-platen (want dat is NIET eenvoudig).
En ben je al naar de gelijkvormigheidskeuring geweest? Of gewoon bij Citroën aangevraagd?
Groeten

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
van harte! een zeeeeeeeer juiste keuze

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Proficiat! Mooie keuze idd
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
BunnY schreef:Proficiat… en mag ik je alvast veel geluk wensen met het vinden van Z-platen
(want dat is NIET eenvoudig).
En ben je al naar de gelijkvormigheidskeuring geweest? Of gewoon bij Citroën aangevraagd?
Groeten
Geen probleem hoor!! Z- platen en de eigenaren er van,welke je tegen betaling van een klein berdagje, je willen helpen,vind je genoeg op internet. Ik denk dan bvb aan kapazaa.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Congrats! Veel geluk en plezier ermee!
En uiteraard willen we graag FOTO’S zien!
BunnY schreef:Proficiat… en mag ik je alvast veel geluk wensen met het vinden van Z-platen
Groeten
aangevraagd bij citroen, ik probeer misschien bij mijn oude nederlandse garage voor de platen.
manic schreef:BunnY schreef:Proficiat… en mag ik je alvast veel geluk wensen met het vinden van Z-platen
Groeten
aangevraagd bij citroen, ik probeer misschien bij mijn oude nederlandse garage voor de platen.
Als de wagen NIET in België gekocht heb zou ik 2 keer nadenken. 9 kansen op 10 is dat Citroën ze NIET wil geven. Terwijl ze dat volgens de keuring wel moeten kunnen.
Ben met mijn Nederlandse BX ook naar Citroën (Yzerplein) geweest. Niet gekregen want auto was niet in B verkocht en dan konden ze dat niet geven.
Ik heb uiteindelijk een afspraak moeten maken met de keuring (Deurne) om een uniek attest te krijgen (kost een kleine 100 euro ).
Conclusie: ZORG DAT JE ZEKER BENT DAT CITROEN HET GAAT KUNNEN GEVEN. Want als ik aan het gedoe denk krijg ik het heen en weer al :S
En inderdaad… maar in mijn omgeving (Antwerpen) vond ik niemand die platen had/kon geven. En vond het ook een beetje over de top om 100,- euro te betalen voor platen. Ik heb ze uiteindelijk via via geregeld.
Ik wil je maar al waarschuwen dat je niet, zoals mij, van het kastje naar de muur gestuurd wordt
ik heb het attest via citroen Nederland geregeld, en ook de platen probeer ik via de Nederlandse dealer te regelen
Had ik maar zo veel geluk als jij dan (ik ben er al een maand of 6 mee bezig ondertussen
wat wil er bij jou dan niet lukken?
manic schreef:wat wil er bij jou dan niet lukken?
Euhm… gelijkvormigheidsattest.
Maar het probleem is dus hoofdzakelijk dat ik 3 maand aan het lijntje ben gehouden door Citroën. En toen ik eindelijk door had dat ik het attest daar niet ging krijgen moest ik weer 2 maand wachten op een afspraak voor een keuring-voor-gelijkvormigheid bij het keuringstation. En nu moet er nog een andere gastank in voor ik weer terug kan zodat ik goedgekeurd kan worden.
Die tank gaat er hopelijk in Februari in en dan kan ik in Februari weer naar de keuring. En dan minstens 3 weken later heb ik het attest. Dan kan ik weer naar de keuring voor mijn eigenlijke keuring.
En zo blijft ik bezig
ik heb het al vaker gedaan maar nog nooit zo´n problemen gehad maar toen mocht je nog met eigen platen naar de keuring.
mvg ard
manic schreef:ik heb het al vaker gedaan maar nog nooit zo´n problemen gehad maar toen mocht je nog met eigen platen naar de keuring.
mvg ard
Ik heb me in elk geval voorgenomen om niet meer ‘zo maar’ een auto te importeren. Het moet een speciaaltje zijn als ik het nog eens doe (vb: een CX die helemaal is zoals ik hem wil hebben )
het is zaak een auto te kopen die van na ´97 is want daar voor is er geen gelijkvormingsattest te krijgen en dan moet je inderdaad naar de keuring in deurne alken of geel.