Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Brian schreef:Misschien een keer samen bij Wes langs?
NEEEEEEEEE!!!! “Garage het stoepje” komt wel bij U langs.
Het is in mijn straat niet te doen, daar voor heb je echt garage of een stallings plek en/of een rustige straat met ruimte nodig!?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Het is in Doorn bij mijn ouders voor de deur prima te doen.
MAAAAR, gisteren heb ik dus de schoonmaak pikkuh poelie eruit gehaald. Overigens, ALLES eruit gehaald. Ik had een vat klaar staan dat echt grondiger dan grondig was gereinigd en de filters waren als nieuw…
Dame op de buik met die ene schroef open een uurtje laten liggen. Toen de boel eruit, zoveel mogelijk schoongemaakt en alles er weer in.
Poeiii heeeee, Alles gaat weer heerlijk soepel ! geen gekraak en gepiep bij omhoog en omlaag. Geen plotse bewegingen, alsofd ik weer op kussentjes rij…
Het is de goden verzoeken, maar ik is weer helemala gelukkig…

Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
Hartstikke mooi Michiel! Moet ik binnenkort ook maar doen. Hoeveel km heb je er nou meegereden dan? Best veel toch? Welke schroef precies is dat die je bedoelt?
Ik kwam gister tot de conclusie dat m’n dame als ze koud is met stationair toerental niet in staat is om op de hoogste stand te komen.. Bij warme motor gaat dat wel, doch moeilijk. Met een beetje toeren is het geen probleem. En toen ik stond te tanken (voor .965 de liter
) kwam de kont halverwege ineens een cm of 5 omhoog zetten, grappig effect
dat laatste is normaal, dan word het gewicht gecompenseerd. Trouwens een goe dteken, dat betekent dat het systeem in principe werkt.
Bij mij gebeurd dat niet meer sinds ik gas tank, das lichter dan lucht he

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gisteren weer niet omhoog te krijgen, maar vandaag met eXpelliarMus een ‘nieuwe’ (18 jaar oud maar met veel minder km’s dan de mijne) er in gezet, eigenlijk heb ik staan kijken en af en toe wat geholpen. Kwam na het starten meteen op druk, daarna even niet, wat gegymd, proefrondje alles deed het. Morgen maar eens kijken hoe het gaat bij een start op een koude ochtend, maar voorlopig heb ik er alle vertrouwen in.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

- Xsara Scootertje.
Op naar de volgende klus (thermostaat??), ik ben benieuwd hoe de HD pomp zich gaat houden, hou me/ons maar op de hoogte.

Totaal aantal Berichten: 342
- XM 2.0 16v op LPG G3
Mooi werk heren!

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Vanmiddag op pad en wat denk je, starten en omhoog Ook meteen stuurbekrachtiging, helemaal top zo. Wes bedankt!
Volgende klussen:
Veerschotels
Speling uit het stuur
thermostaat (vandaag niet boven de 75 graden gekomen)
Volg je hart, gebruik je hoofd.

- Xsara Scootertje.
Geen dank Brain.