hoogte regelaar en zwetende lhm slang/leiding
tobe66
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 29 december 2008 06:00 PM

Hallo, Ik heb een XM break uit 1997 2.0 16v.
Kan iemand mij aangeven op de foto van de motorruimte waar de hoogte regelaar zit? heb daar al eea over gelezen op dit forum, maar ben nou eigenlijk benieuwd waar die zit.

verder heb ik ontdekt dat er een leiding nat is, heb best is dat te zien achter het rechter voorwiel, heb de foto ook van daaruit gemaakt.
Kan iemand me zeggen waar deze leiding vandaan komt en waar die naar toe gaat, benaming van deze leiding?? en of het erg is dat die wat zweet, heb wel het idee dat het lhm is wat erop zit.

verder heb ik het idee dat de auto voor lang niet zo lekker veert als achter, kan dat hier ook mee te maken hebben en zo niet wat zou ik dan moeten doen om dat op te lossen, heb al veel gelezen of een garage in den haag om eea te laten testen, maar is er niks in de buurt van Gilze/Tilburg/Breda??

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 29 december 2008 06:11 PM
  [ # 1 ]

Voor de hoogteregelaar moet je een foto van de onderkant maken!  Cool
Hij zit zo’n beetje achter de stabilisatorstang, ongeveer in het midden van de auto. Een soort tonnetje waar de nodige hydraulische leidingen op zijn aangesloten.

Wat betreft de vering is het volgende draadje heel leerzaam:

Alleen met een ‘97 XM zou het wel eens niet mogelijk kunnen zijn om zelf uit te lezen en resetten.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4871

- Xsara Scootertje.
Gepost: 29 december 2008 07:17 PM
  [ # 2 ]

Re: hoogte regelaar en zwetende lhm slang/leiding

tobe66 schreef:

Dat is idd LHM leiding van de rechter voor veerpoot/bol, brobeer hem eens schoon te vegen om te kijken of het daar lekt of dat het van een hooger gelegen punt komt, het zal er waarschijnlijk op neer komen dat de leiding vervangen moet worden!! (das geen fijn klusje)

Ton van soest al eens geprobeert??

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 29 december 2008 07:22 PM
  [ # 3 ]

Of van Gompel, Eindhoven?

Profiel  

tobe66
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 30 december 2008 12:53 AM
  [ # 4 ]

hallo en bedankt voor de antwoorden.
Ik zal het idd eens schoonvegen en gaan zien waar het precies vandaan komt.
Na de jaarwisseling eens bij het bedrijf in Breda een afspraak maken om de vering voor te laten testen.

groet, Toon.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook