Sinds het vriest heeft het hydrolieksysteem kuren:
-komt van voren omhoog en van achteren niet..
-of net andersom…
-of het is opeens weer normaal…
Is ie opeens mee begonnen met temperaturen beneden het vriespunt. Daarvoor geen problemen.
LHM level is ok. Wat is hier aan de hand??
ex 2.1 Td XM kat ambiance “93
ex 1.6i ZX 1992
nu 1.6i C4 ambiance 2005




Totaal aantal Berichten: 342
Geregistreerd: 23-03-2008
- XM 2.0 16v op LPG G3
Misschien vind je in het draadje over Brian’s XM een oplossing. Bij hem is de HD-pomp vervangen.. Sindsdien komt de dame mooi omhoog.
Ik heb wel stuurbekrachtiging en hydroliek pressure, en hij komt wel omhoog.. alleen doet soms de achterkant OF voorkant niet mee. Op dit moment staat de voorkant helemaal hoog en de achterkant laag terwijl ik de hoogteregelaar helemaal naar beneden heb staan. Auto staat een uur stil. Let wel: boven het vriespunt werkt alles zonder problemen.
ex 2.1 Td XM kat ambiance “93
ex 1.6i ZX 1992
nu 1.6i C4 ambiance 2005
Heb jeje olie al eens vervangen? Ik doe ff een gooi hoor, maar als je oude olie hebt waar vocht inzit kan het zijn dat de doorgang dichtvriest of iets in die richting ?
Ouwe mopperkont





















Totaal aantal Berichten: 2864
Geregistreerd: 05-03-2006
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Of je hoogteregelaar(s) zit(ten) vast….
Dat heeft niet zozeer met kou te maken, wel met de zooi die ze ervoor op de weg gooien…
‘Spirit of avant-garde’









Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Groene of blauwe LHM ?
Domme vragen bestaan niet.
Simmetje schreef:Groene of blauwe LHM ?
joepie, bluw snot is beter dan groen snot ?
Ik heb net alles helemala schoongemaakt, de stangen stevig ingevet, de leidingen waar nodig geblead en nergens last van dus….
oh ja, tis groen wat ik gebruik.