Arjan Verkade schreef:Tja, wie had hem anders moeten kopen
![]()
Gefeliciteerd voor de zoveelste keer
dank je
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
xm'metje schreef:Denken jullie niet te moeilijk?? als je de deurpaneel bekijkt, in een gewone met leer beklede xm met raamzwengels zit geen hout, op deze deurpanelen met zwengels kun jeook geen hout bevestigen.. dus
maar wees niet gevreesd, ik heb deze xm gekocht en kan je verzekeren dat ie origineel is
![]()
tis niet achteraf ingebouwd
het gat kan ik niet verklaren.. zal jullie wel op de hoogte houden zodra ik haar bij huis heb.
Heet je als bieder tegenwoordig Loes ...............
overgens kan dat gat er wel degelijk inzitten in een deurpaneel met leer en hout (schiet mij nu te binnen ops: )heb namelijk eens in een 2.1TD van 96” een dergelijk setje gemonteerd. ook hier zaten geen gaten op de voorste panelen maar wel op de achtersten. heb doen op die achterste panelen maar een dopje gedaan daar deze ramen ook elektr.zijn.
dat setje kwam uit een 2.5TD welke als taxi diende in duitsland. dat setje heb ik er zelf uitgehaald en afgerekend bij simmetje.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break

Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Dat was overigens een 2.1TD automaat die inderdaad in Duitsland als taxi heeft gediend. En inderdaad geen elektriek achter..
Domme vragen bestaan niet.

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
stooftaker schreef:helaas de loterij niet gewonnen…..
wat blijft ze toch mooi
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 3004
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
par eXeMple! schreef:stooftaker schreef:helaas de loterij niet gewonnen…..
Hij blijft onwaarschijnlijk fraai!
De perfecte XM!
Prijs is inmiddels 500 omlaag zie ik. Nog ff en hij wordt betaalbaar voor gewone stervelingen….
Nou, deze gewone sterveling moet nog maar even lang(er) wachten dan…
Ik vraag me trouwens af: waarom zou in vredesnaam al bij 21000 km de distributieriem vervangen zijn ? Ouder echtpaar, die geen kilometers maakten maar trouw naar de garage ging…...hmmmm.
[achterdochtigmodus]Zou die riem werkelijk vervangen zijn ?[/achterdochtigmodus]

Totaal aantal Berichten: 3004
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
xm'metje schreef:Arjan Verkade schreef:Tja, wie had hem anders moeten kopen
![]()
dank je
Bejje verzamelaar ofzo, of ga je een museum openen ? Is alles onder je avatar vezekerd danwel geschorst ?
citroen23 schreef:xm'metje schreef:Denken jullie niet te moeilijk?? als je de deurpaneel bekijkt, in een gewone met leer beklede xm met raamzwengels zit geen hout, op deze deurpanelen met zwengels kun jeook geen hout bevestigen.. dus
maar wees niet gevreesd, ik heb deze xm gekocht en kan je verzekeren dat ie origineel is
![]()
het gat kan ik niet verklaren.. zal jullie wel op de hoogte houden zodra ik haar bij huis heb.
Heet je als bieder tegenwoordig Loes ...............
![]()
![]()
overgens kan dat gat er wel degelijk inzitten in een deurpaneel met leer en hout (schiet mij nu te binnen
ops: )heb namelijk eens in een 2.1TD van 96” een dergelijk setje gemonteerd. ook hier zaten geen gaten op de voorste panelen maar wel op de achtersten. heb doen op die achterste panelen maar een dopje gedaan daar deze ramen ook elektr.zijn.
dat setje kwam uit een 2.5TD welke als taxi diende in duitsland. dat setje heb ik er zelf uitgehaald en afgerekend bij simmetje.
haha nee heet geen loesje ,ik bel of mail gewoon
Simmetje schreef:Dat was overigens een 2.1TD automaat die inderdaad in Duitsland als taxi heeft gediend. En inderdaad geen elektriek achter..
ok dan wel een gat maar een 2.1 is toch nooit als exclusive geleverd met houten strips in de deur? alhoewel, wel in het buitenland toch?
maar goed tis wel een originele exclusive en anderzijds boeit het me eigenlijk ook niet , mocht het wel iemand boeien zal ik er een foto van maken
personenauto
Merk CITROEN
Handelsbenaming XM V6 EXCLUSIVE AUTOM.
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 21-12-2008
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 24-09-2007
BPM € 12768
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Groet Roy
ambijajance schreef:xm'metje schreef:Arjan Verkade schreef:Tja, wie had hem anders moeten kopen
![]()
dank je
Bejje verzamelaar ofzo, of ga je een museum openen ? Is alles onder je avatar vezekerd danwel geschorst ?
mag graag xm’metjes en cx en verzamelen inderdaad, maar kan ook zijn dat ik er gauw op uit ben gekeken verzekerd en geschorst
Groet Roy

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
xm'metje schreef:mocht het wel iemand boeien zal ik er een foto van maken
foto’s mag je sowieso wel maken zijn we niet vies van!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 820
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Fotootje moet maar niet bij de belastingdienst komen. Auto is geschorst en niet verzekerd, maar staat wel op de openbare weg…
Nou ja, niet het probleem van Roy..
Domme vragen bestaan niet.
xm'metje schreef:Denken jullie niet te moeilijk?? als je de deurpaneel bekijkt, in een gewone met leer beklede xm met raamzwengels zit geen hout, op deze deurpanelen met zwengels kun jeook geen hout bevestigen.. dus
![]()
Gefeliciteerd!
Deze kleur met zwart leer vind ik persoonlijk de mooiste uitvoering.
Citroënloos