Dit past beter bij een citroen vind ik
[/url]
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.

Totaal aantal Berichten: 492
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
vandaag zag ik op de A1 (denk ik? was ‘t net nou net voor of na Utrecht ) een Break, zwart, was wel wat aan gepimpt zag er heel leuk uit, dikke uitlaat eronder..
Het was nogal ver weg en ik was druk bezig met m’n camera pakken (dat gaat niet zo snel als je ook moet rijden) toen ie afsloeg :S
Kent iemand ‘m? Ik wil wel eens een volledige foto zien
2CV 1985
b.rozema schreef:Dit past beter bij een citroen vind ik
Is dat niet je eigen BX?
Ik zou die drempel maar waarschuwen dat er een BX aankomt…
Ich bin ein Breaker
Klopt speciaal voor bumperklevers gedaan die zien de drempel niet aankomen, wel een leuk gezicht in de spiegel trouwens als ze erover klappen.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
b.rozema schreef:Klopt speciaal voor bumperklevers gedaan die zien de drempel niet aankomen, wel een leuk gezicht in de spiegel trouwens als ze erover klappen.
Ik mag zuks ook graag uitlokken. Zodra je merkt dat er iemand achter je komt hangen die vind dat het allemaal veel sneller moet, lekker opstomen naar een goede drempel. Dan leren ze het wel af.
Er rijdt nog ergens een bestuurder van een VW bus rond die een flink punthoofd moet hebben. Die kwam echt uit zijn stoel los.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
b.rozema schreef:Klopt speciaal voor bumperklevers gedaan die zien de drempel niet aankomen, wel een leuk gezicht in de spiegel trouwens als ze erover klappen.
Zo had ik een keer een Mini achter me… Die nam na de eerste drempel gelijk wat meer afstand
Ik zag in tegenovergestelde richting gisteren op de A28 richting Utrecht een lichtblauwe bx met gele lampen en c-stijl ruitje dat moet bijna wel iemand van hier zijn?

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Wouter alias XBXG wellicht.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Die heeft alleen geen C-stijl ruitjes..
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
robinrossie schreef:Ik zag in tegenovergestelde richting gisteren op de A28 richting Utrecht een lichtblauwe bx met gele lampen en c-stijl ruitje dat moet bijna wel iemand van hier zijn?
Dat was ik denk ik!
Gele lampen, en een ontzettend gore BX!

Totaal aantal Berichten: 114
- Xsara Picasso 1.6i 16v Image
- Overig Toyota Corolla Cross
Vanmiddag rond 16.30 uur op de westelijke randweg van Haarlem XBXG (Wouter) achter me rijdend richting Haarlem centrum.

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
SS90 gespot:
Foto’s zijn nog van 31 December 2008. Ik wist helemaal niet dat dit een forum BX was. Foto’s zijn genomen in de buurt van Soest, maar dichterbij Lage Vuursche.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
BX19trs schreef:robinrossie schreef:Ik zag in tegenovergestelde richting gisteren op de A28 richting Utrecht een lichtblauwe bx met gele lampen en c-stijl ruitje dat moet bijna wel iemand van hier zijn?
Dat was ik denk ik!
Ik kan het ook geweest zijn…
@ robinrossie: reed jij met een zwart/grijze Progress? ik zag in de buurt van utrecht een BX in tegengestelde richting… (had wel een spoiler)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Goed uitziende bx deauville op dezelfde plaats als waar laatst de grijze bx stond dus vermoed ook van de zelfde eigenaar.
GoofBlikscha schreef:BX19trs schreef:robinrossie schreef:Ik zag in tegenovergestelde richting gisteren op de A28 richting Utrecht een lichtblauwe bx met gele lampen en c-stijl ruitje dat moet bijna wel iemand van hier zijn?
Dat was ik denk ik!
Ik kan het ook geweest zijn…
@ robinrossie: reed jij met een zwart/grijze Progress? ik zag in de buurt van utrecht een BX in tegengestelde richting… (had wel een spoiler)
@ goofblikscha: Ja ik reed in een donker grijze bx progress met spoiler en gele lampen.
Ik denk dat ik jou dan heb gezien.
Jou bx zag er trouwens ook niet vies uit zoals bx19trs schreef over zijn bx.