Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Volgens mij is het een X waar een Y van gemaakt is…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
... en wat een vreselijk lelijke achteruitrijcamera ...
(doet je je afvragen hoe het deel “binnen” eruit ziet ...)
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
@tinfoil: Goh ik moet toch echt een bril gaan kopen - ik dacht dat de kentekenplaatverlichting ‘gewoon’ los zat!

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Lijkt me niet, want deze zit in het midden.

Totaal aantal Berichten: 582
- CX 2500 turbodiesel limousine
- 2CV AZU
- 2CV AK 400
- Berlingo 1900 D
ik kwam donderdag bij hasselt bij de licht mist een mooie gti tegen!
met een nieuwkenteken!
ik stond achter jou (met nog een auto er tussen) met een fiat scudo! heb nog getoetert helaas niks van jou!
was op het oog een erg mooi ding!
azu 1973
ami 6 1965
ami 6 1968
2cv azam 1963
Cx 20re
berlingo
dyane4

Totaal aantal Berichten: 492
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
ernst23 schreef:Laat mij ook ff kwijlen?
De link is dood…...........raoel schreef:raoel schreef:op het terrein van Thales Hengelo: een mintgroene (mooi!) CX, ziet er mooi uit! Het was donker en koud en mijn fotocamera deed het natuurlijk net even niet, maar hij zag er erg mooi uit, zo liggend op de straat
Kenteken: 95-GXB-9, volgens rdw een “CITROEN CX 2500 D FAMILIALE”, 1978, met 8 zitplaatsen en een paar maanden geleden ingevoerd…
Link doet het bij mij nog steeds.. misschien was ie er ff niet? Enneh, kan ik er nog een flyer onder duwen ofzo, vandaag staan we, de CX en mijn BX, voorbumper tegen voorbumper (met wat ruimte ertussen hoor)
2CV 1985

Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
Zojuist in den haag, een zwarte geschilderde break met grote vlammen, en een heel geconcentreerde bestuurder

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
was dit een break met verhoogd dak? Zo ja, dan ken ik deze wel…
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 1136
- GS/GSA 1220 Club
ja klopt, verhoogd.
CX GTi T2 kenteken beginnende met RZ-00-** Volgens mij moest je 00 vervangen voor 34 of 43 maar dat weet ik niet zeker meer. De kleur was volgens mij Gris Renard, maar daar heb ik niet zo heel erg goed opgelet ops:
Aan de Kruisweg in Hoofddorp, richting het H’meersebos op die parallelweg meer richting het centrum.

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
bx-cannes schreef:Zojuist in den haag, een zwarte geschilderde break met grote vlammen, en een heel geconcentreerde bestuurder
Was het deze misschien?

Totaal aantal Berichten: 3909
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Pimmus schreef:martijn,
Dat was ik
jij reed achter mij op de essedijk met een 2cv bestelwagen toch?
vraagje aan de witte gti-er:
jij hebt zo’n zonnerek op de achterruit. die mist dat onderste steuntje in het midden, zoals wel vaker. klappert die dan niet bij wat rijwind ??
wil ook zoiets monteren, die mist em ook.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
sans-pareil schreef:jaco schreef:Nesto schreef:
Zonde! Zag de auto wel vaker rijden in Deventer.
Auw!
Een “oudere Citroën Pallas”. Ik zie toch echt een CX Prestige.Dat is een prestige, zo te zien misschien wel een laagdaks, maar dat is niet echt goed zichtbaar op de foto.
AUW !! zou ie nog te redden zijn ?? goed drogen en nieuwe bedrading er in en .......
en het lijkt mij een hoogdak, als ik de daklijn vanaf boven het voorportier naar achteren volg (lijkt op de mijne).
maar wel oude versie stootstrippen op de deur ! dus een vroege hoogdak.
kent iemand dit slachtoffer ??
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
sans-pareil schreef:jaco schreef:Nesto schreef:
Auw!
Een “oudere Citroën Pallas”. Ik zie toch echt een CX Prestige.Dat is een prestige, zo te zien misschien wel een laagdaks, maar dat is niet echt goed zichtbaar op de foto.
Het achterportier lijkt wel erg lang, is het geen CX Limousine?

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
DSFreak schreef:sans-pareil schreef:jaco schreef:Nesto schreef:
Auw!
Het achterportier lijkt wel erg lang, is het geen CX Limousine?
dat wordt hierboven dus bedoeld, het is een prestige (de cx in verlengde versie, als een benzine uitvoering en heet dus prestige. verlengde versie in diesel heette limousine. staat ook op de c stijl.
kent iemand het slachtoffer ?