Mischien toch maar eens een cabrio kopen a 100.000 en daar een injection blokje inzetten mag hij bij mij voor 300.000 de deur uit.
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.















Totaal aantal Berichten: 1423
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
tis wat de gek er voor geeft heh














































Totaal aantal Berichten: 43369
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Verplaatst naar het ID/DS topic…..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Heb de auto gezien in Parijs, op de Rétromobile. Leuk karretje, opgeknapt door de Oost-Europeanen in dienst van Vincent Crescia in Neuchâtel (Ch).
Leuk om in een verwarmde garage onder een lakentje te zetten. Praktische bruikbaarheid? Nul.
Citroen!
DriverD schreef:Heb de auto gezien in Parijs, op de Rétromobile. Leuk karretje, opgeknapt door de Oost-Europeanen in dienst van Vincent Crescia in Neuchâtel (Ch).
Leuk om in een verwarmde garage onder een lakentje te zetten. Praktische bruikbaarheid? Nul.
Hoezo, je kunt er toch mee rijden ?





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Rijden? Misschien, als je een verzekering kan vinden voor de auto.
Parkeren? Nee, staat de eventuele verzekering niet toe…
Citroen!























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Dit bedrag lijkt me ook een beetje te zot voor een cabrio.
bizar, dat bedrag:
er waren ook enkele andere cabrio’s te koop, die niet zijn verkocht.
Vorig jaar is identiek dezelfde (motortype en jaar) verkocht overigens, ook op Retromobile, voor exact de helft van de prijs:
1973 Citroen DS 23 IE Cabriolet 176,250
Misschien is het dezelfde auto, maar ik dacht dat die van vorig jaar verkocht was aan een arts (internist?) uit het Gentse…
indien het dezelfde is, dan heeft die wel de (ver-)koop van zijn leven gedaan…
ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Citroen!
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind elke euro uitgegeven aan een cabio al teveel. Het mist totaal de esthetiek van een berline.
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl
En nu op het aanbodgedeelte van de ID/DS clubsite ook een cabrio in de aanbieding:
DS21 Cabrio
Professioneel omgebouwd op basis van Chapron Palm Beach door Jacky Chapdelaine.
Gereviseerde motor, nieuwe kap, uiterlijk in nette staat, kleur blauw (zie foto’s). Interieur met hoofdsteunen, beige imitatie leer. Heeft ‘n 21 motor met handgesch. 5 bak.
Na revisie 24.000 km. gelopen. Laatste 20 jaar in Californië gebruikt. Heeft US-papieren.
De auto staat in Barcelona - Spanje.
Vraagprijs: € 44.000.-
Voor een gave DS ga je naar http://www.logo-shop.nl















Totaal aantal Berichten: 1423
Geregistreerd: 19-10-2007
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
DS21 met ID dashboard….
DS-Frank schreef:Professioneel omgebouwd op basis van Chapron Palm Beach door Jacky Chapdelaine.
Ze hebben niet veel moeite gedaan om hem origineel te laten lijken, maar dat is ook weer oprecht. Jammer dan dat gesuggereerd wordt dat het een imitatie Palm Beach is. Deuren zijn niet verlengd. Achter schermen van Palm Beach zien er heel anders uit en er zit zo te zien een kap van een Usine op.
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper


























Totaal aantal Berichten: 7603
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De Palm Beach bestaat wel met deze achterkant, maar desondanks lijkt deze auto daar niet op: een Palm Beach heeft neerdraaibare ramen voor de achterpassagiers. ‘t Lijkt eigenlijk nog ‘t meest op een vrije interpretatie van Le Caddy, Chapron ‘62-‘64, die ten minste eenmaal met niet-verlengde deuren is gebouwd door de meester zelf. Maar voor de puristen: daar hoort dan weer geen achterbank in.
Nou ja, voor wie DS zonder dak wil rijden en niet het geld heeft voor de real thing en ‘t ondanks Egbert z’n voorbeeld toch niet zelf kan maken (dat geldt voor ons allemaal, denk ik ) is dit een kans, nietwaar?
In elk geval beter betaalbaar dan de eerste in dit topic.

















Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007
- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
break23m schreef:Egbert z’n voorbeeld
Misschien wil hij z’n expertise ruilen tegen een cursus ‘plaatwerk afhangen’