Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?
Zie op mijn XM speurtocht soms mooie XM’s maar een airco is wel een must voor mij…
Groet, Mike
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Re: Airconditioning (laten) inbouwen?
DSuper1970 schreef:Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?
Zie op mijn XM speurtocht soms mooie XM’s maar een airco is wel een must voor mij…
![]()
Groet, Mike
Ja airco is een must in een XM, zeker als ze leren bekleding heeft. Hoewel… ik ken wel iemand die graag op blaren zit…
Airco inbouwen? Alles kan, maar het lijkt mij vele malen eenvoudiger om gewoon een XM met airco te zoeken. Ik denk dat je zelfs harder moet zoeken naar een XM zonder airco.
par eXeMple! schreef:DSuper1970 schreef:Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?
![]()
Groet, Mike
Ja airco is een must in een XM, zeker als ze leren bekleding heeft. Hoewel… ik ken wel iemand die graag op blaren zit…
![]()
Airco inbouwen? Alles kan, maar het lijkt mij vele malen eenvoudiger om gewoon een XM met airco te zoeken. Ik denk dat je zelfs harder moet zoeken naar een XM zonder airco.
mwah….
waar, alleen de krentenversies hebben geen airco (2.0 8v enzo geloof ik).
Bijna alle andere xm’s die ik tegenkom hebben wel airco. Ik gok zo ff als je een airco in onderdelen aanschaf uit een sloper + de manuren bij elkaar optelt dat je beter die paar 100e kan optellen bij je aanschaf budget dan vind je dr echt wel 1 met airco!
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
gompy58 schreef:par eXeMple! schreef:DSuper1970 schreef:Weet iemand of het qua kosten zinnig is om een airconditoning (sloop) in een XM te (laten) bouwen? Waar moet je rekening mee houden e.d.?
![]()
Groet, Mike
![]()
mwah….
Bij mij hebben ze voor een fabrieks schuif-/kanteldak gekozen…....
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Matthijs309 schreef:waar, alleen de krentenversies hebben geen airco (2.0 8v enzo geloof ik).
Bijna alle andere xm’s die ik tegenkom hebben wel airco. Ik gok zo ff als je een airco in onderdelen aanschaf uit een sloper + de manuren bij elkaar optelt dat je beter die paar 100e kan optellen bij je aanschaf budget dan vind je dr echt wel 1 met airco!
Helaas is dit mijn 2e dame zonder airco, en een VSX kun je nou ook weer niet bepaald een krentenversie noemen.
Mijn vorige dame, ook niet bepaald karig uitgevoerd, volledig elektrisch interieur en ramen rondom elektrisch, had ook geen airco.
Zweven of sideways…..... that’s the question
Grappig, dat is dan haast de uitzondering die de regel bevestigt?
dan neem ik mn woorden terug
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Matthijs309 schreef:Grappig, dat is dan haast de uitzondering die de regel bevestigt?
dan neem ik mn woorden terug
En de mijne…
Hahaha! Dit is nou een groot gedeelte van de charme van onze dames, elke keer als je ze gaat snappen, of denkt te weten hoe het zit, blijkt het toch weer net ff anders te zijn.
Zweven of sideways…..... that’s the question