Momenteel ben ik bezig om de achterspoiler te bevestigen op mijn CX. Helaas heb ik de bevestigingsmaterialen echter niet meer, dus ben ik bezig met aluminium plaatjes.
Heef iemand enig idee of die bevestigingspunten nog nieuw te krijgen zijn? Of wellicht heeft iemand die dingen?
Ja, daar gaat het eigenlijk om. Popnagels heb ik genoeg.
k heb nog een complete klep met spoiler liggen…... is te koop evt
CX GTi Turbo 2 - All Black
Tja, dat is ook weer wat overdreven, maar bedankt voor het aanbod

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
ik heb inmiddels een CX staan zonder spoiler waar er wel één op moet komen… Ben jij al aan het experimenteren geweest met popnagels?
Heb je nog een tip om de exacte plaats te bepalen? Of heb je het opgemeten bij een klep waar ze al op zitten/zaten?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Op mijn achterklep zie je nog de achtergebleven nokjes waar de bevestigingsplaatjes op moeten, dus kan ik precies zien waar een en ander thuis hoort.
Bij Garage Hydraulique heb ik de originele plaatjes op de kop weten te tikken, die vervolgens met parkers moeten worden bevestigd, aangezien de originele nokken bij mij er zijn afgeslepen.

- C15 GV (Grand Volume)
hmm, ik denk dat ik maar eens ga meten op een klep met nokjes en dan eens wat met parkers ga spelen idd..
Er zit meer werk a/d auto, dus het heeft absoluut geen prioriteit, maar ik dacht ik zal vast eens m`n licht opsteken en kwam toen dit topic tegen
tnx voor het meedenken/reageren!
Robert
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Ik wou dat ik geen spoiler had. Maar ja: die lelijke gaten.

- C15 GV (Grand Volume)
tis dat de kleuren (van onze achterkleppen) absoluut niet matchen, anders zou ik zeggen: “ruilen”!?
De spoiler zit er op! Met de bevestigingsclips een fluitje van een cent.
Parkers erdoorheen jagen en klaar.