om de aanvraag tot belgische ds rijders te beantwoorden…
de naam is joost en ben een 25 jarige ds rijder vanuit geraardsbergen
en de ds’en lijken hier echt schaars gezaaid
i life my live one DS at a time…
Yep Joost
je ziet er hier inderdaad niet veel rondtoeren hé,
daarom kocht ik er gelijk 3 een aantal jaar geleden.
2 mooie en zeker waard om volledig te herdoen en 1 voor wisselstukken
mvg
Francis
ik heb al een paar jaar een citroen dsuper
ik zou deze graag restaureren…..maar ik zoek zo wat mensen van in de buurt die ook ds rijden
zou leuk zijn samen te sleutelen enzo
i life my live one DS at a time…

Totaal aantal Berichten: 3205
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
.
Hier overigens nog een West-Vlaamse DS-rijder. Hier zijn ook mensen van Oostende, Izegem, Ronse en Brugge, om maar in de het westen van België te blijven.
Naar het schijnt kan ook French Car Parts in Harelbeke (tegenover het Newfoundland Memoriaal) aan veel geraken. Hoewel het maar een paar kilometer van mijn deur is ben ik er nog nooit geraakt.
Groetjes,
Gauthier
FCP (french car parts) was een waar sloperparadijs voor CX! en in mindere mate ook voor DS en andere Franse wagens. Helaas… door de strengere milieuwetgeving, en de afnemende vraag naar occassiestukken zijn ze al enkele jaren weg uit Harelbeke. Weet niet wat ze nu doen. Wat ik daar niet voor een prikje gekocht heb van kleine dingen voor mijn CX’en, ... van ieder model hadden ze nog wel iets staan, heb er zelfs bijna een begrafenis CX en Ambulance gekocht… dat waren tijden… (10 jaar geleden al)
trouwens, ik ben van Koekelare, nog mensen van west vlaanderen zie ik… volgens mij wil mijn eenzame DS wel eens nog wat vlaamse puiden spotten, want hier zijn ze zeker zeldzaam… (net als CX’en trouwens)