hi,
heb de borgpennetjes er nu uit.
Zoals CamemBert aangaf zitten er bij mij ook 4 gaatjes in de slinger as.
Dus in plaats van dwars op de slinger zaten ze zeg maar in de lengte van de slinger. Nu ging alles er makkelijk uit en af. Heb de bovenste stukken leer bekleding eraf nu, klaar om naar de leer boer te brengen om nieuwe te laten maken…..
bedankt voor jullie tips Oscar, Gerardeux en CamemBert
Zijn de aftermarket deurklinken van franzose, dirk sassen, citroworld etc van redelijke kwalitieit of kan ik beter de oude opnieuw laten verchromen?
Maakt ‘lange vinger’ of ‘korte vinger’ nog wat uit voor de deurklinken op de achterdeuren?
grt
joost
keeping a DS on the road is 90% science and 50% luck…!
BMW 745E 2020
Mini countryman cooper works
Harley Davidson Springer FLSTSI
KTM 1290 superadventure S
DS 23 i.e BVH Pallas airco ‘73
DS 19 BVH Pallas Cabriolet ‘67
Alumax 22Ft 250PK Evinrude
Karmann ghia 2.2 Cabrio
Ford Thunderbird 55 Cabrio
Chevrolet 3100 54
Volvo p1800 64
Ford mustang GT350 6
Range Rover evoque
Buggy VW
Porsche 356 speedster

Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Misschien dat “lange vinger” achter tegen de rugleuning van de voorstoelen komen? Als dat niet zo is, maakt het niet uit…...
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991

Totaal aantal Berichten: 345
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
even oud draadje oppoetsen
die “lange vingers” heb ik dus achter ook en telkens gaat de deur van het slot door de rugleuning, gebeurd dit helemaal niet met de korte? want dan wil ik ze vervangen, het leer was helemaal beschadigd door het steeds raken van de klink, nu is het leer natuurlijk opnieuw geverfd en wil ik voorkomen dat het weer gaat krassen.
bovenstaande handleiding is zeer behulpzaam waarvoor dank, aangezien ik nu die bovenste stukken in leer heb kunnen scoren, zal ik de stukken binnenkort nadat ze in de juiste kleur zijn geverfd, ook gaan vervangen en het lijkt erop dat ik nu weet wat ik moet doen.
Nee, met de korte heb je hier geen last van. Deze steken namelijk niet voorbij het voorste, ‘bolle’ deel van de deurgreep.
wat staat er orgineel op 3de neus ? lange of korte vingers deurgrepen ?
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige
Lange vingers op de voordeuren en korte vingers op de achterdeuren.
Ok bedankt!
La Bombe Qui Tue : Noblesse oblige