HD-pomp
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 23 maart 2009 09:41 PM

Vandaag een spuitende HD-regelaar.  Sad
Mijn vraag:
Is de hogedrukregelaar van een 20i uit 1990 de zelfde als één van een 2.1TD uit 1997?
Want als dat zo is heb ik toch een beetje geluk.

Hans.

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 23 maart 2009 10:07 PM
  [ # 1 ]

Die is niet veel anders lijkt me

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
wbogaerts
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3198
Geregistreerd: 16-06-2005

- SM 2.7 Carburateur
- C5 exclusive
- Berlingo 1.4 I multispace
- 2CV special
Gepost: 23 maart 2009 11:35 PM
  [ # 2 ]

Vrees dat dit een heel andere is .

Hij zal er wel hetzelfde uitzien , maar hij werk helemaal anders daar het hydraulich systeem wel wat verschild .

Heb je kunnen vaststellen waar hij lekt ?

Het is toch geen leiding of rubber slang die fit ??

Walter

Meten is weten , gissen is missen

Profiel  
 
Robert & Marieke
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 31-03-2006

- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Gepost: 24 maart 2009 09:54 AM
  [ # 3 ]

Begin dit jaar had ik last van een behoorlijk zwetende HD-pomp. De aansluiting tussen de HD-pomp en de HD-leiding was bij mij de boosdoener. Het rubbertje hiertussen heb ik toen vervangen en sindsdien is de aansluiting probleemloos.
Het bestaande rubbertje was bij mij helemaal verhard en i.pv. rond was-ie vierkant.

Robert

Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project

En natuurlijk onze sleutelplek   http://www.sleuteltje-11.net  (We hebben nog plaats in de stalling)

Profiel  
 
Brian
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008

- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Gepost: 24 maart 2009 10:24 AM
  [ # 4 ]

Gat het hier nu om de HD-pomp (zie topic-titel) of de HD-regelaar (zie de eigenlijke vraag)?

Volg je hart, gebruik je hoofd.

Profiel  
 
xmbreak
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 281
Geregistreerd: 09-12-2008

Gepost: 24 maart 2009 12:03 PM
  [ # 5 ]

IJzersterk opgemerkt Brian Surprisedops: Het ging om de HD-regelaar.
Maar het probleem is verholpen. Mijn conclusie was voorbarig.
“Meten is weten , gissen is missen” dat staat bij Walter als onderschrift.
Dit advies heb ik opgevolgd en het was inderdaad een piepklein gaatje in de dunne leiding met die mooie krul erin die vlak langs de regelaar naar weet-ik-veel ga. Die past wel uit de 20i Smile
En Willem, de regellaars zijn inderdaad verschillend.
Een ieder bedankt voor het meedenken.

Hans.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook