Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Willem schreef:ambijajance schreef:Ooit heeft min dochtertje de auto van een buurman met een baksteen gewassen.
Hahaha, die is nog mooier dan de schuurspons-versie !
Nu is ze niet zo ijverig meer trouwens….

Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Om even in het onderwerp te blijven, moet je zien wat ze met de versgespoten peus van dit meiske hebben geflikt
Dan heb ik zelfs liever een kras in de lak. Godsamme zeg wat lopen er een hufters op deze bol rond
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Mechuccio schreef:Om even in het onderwerp te blijven, moet je zien wat ze met de versgespoten peus van dit meiske hebben geflikt
Dan heb ik zelfs liever een kras in de lak. Godsamme zeg wat lopen er een hufters op deze bol rond![]()
Te idioot voor woorden!!!
See, buy, fly C5 V6

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Maar hopen dat dit geen mode onder de hufters gaat worden….

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Mechuccio schreef:Om even in het onderwerp te blijven, moet je zien wat ze met de versgespoten peus van dit meiske hebben geflikt
Dan heb ik zelfs liever een kras in de lak. Godsamme zeg wat lopen er een hufters op deze bol rond![]()
Nee zeg dat is toch niet zomaar een krasje meer
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Heren,
Even verder kijken als het neusje lang is, meiske heeft zelf de vandalisme hyves opgezet om centjes te vergaren…. Dit is geen vandalisme maar hier is meer aan de hand (boos ex-vriendje of iets dergelijks).
Vroemmmm
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Leeuwis schreef:Heren,
Even verder kijken als het neusje lang is, meiske heeft zelf de vandalisme hyves opgezet om centjes te vergaren…. Dit is geen vandalisme maar hier is meer aan de hand (boos ex-vriendje of iets dergelijks).
Vroemmmm
Niels
Mensen met zo’n auto begeven zich meestal in een nét wat ander sociaal milieu, of mag je dat niet zeggen…..

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Smultie schreef:Leeuwis schreef:Heren,
Vroemmmm
Niels
Mensen met zo’n auto begeven zich meestal in een nét wat ander sociaal milieu, of mag je dat niet zeggen…..
Je mag het zeggen (vrijheid van meningsuiting en zo…)
Je wordt in ieder geval nét gered door het woord “meestal”, anders zou het als generalisatie te ver gaan (mijn mening… )

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
par eXeMple! schreef:Smultie schreef:Leeuwis schreef:Heren,
Vroemmmm
Niels
Je mag het zeggen (vrijheid van meningsuiting en zo…)
Je wordt in ieder geval nét gered door het woord “meestal”, anders zou het als generalisatie te ver gaan (mijn mening…)
Maar natuurlijk Woorden als “meestal” en “nét” kun je niet vaak genoeg gebruiken als je een mening wilt doorgeven en je niemand tegen de borst wilt stuiten
Altijd gezellig, die vriendinnen.
Die van mij kan af met 1 tampon, innemen voor de rit begint
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Mark Nijenhuis schreef:Ach je ex zal maar echt flink kwaad op je zijn…...
![]()
Purschuim en kit zijn voor nu verboden in huis
See, buy, fly C5 V6
met dat zuur op je auto heb ik al eens eerder gehoord was op een dag oude audi a6 dacht ik. det interieur leek alsof het hoorde maar de milkshake is ook mee gekleurd , heeft wel wat. laten drogen en tis hip

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3