Vraag: past een 3 rijen radiator op een break uit 64 (waar dus oorspronkelijk een 2 rijen radiator in zit)? Zo niet, wat zou het kosten om een oude 2 rijen radiator te laten reviseren? Of is dit zelf te doen?
Alvast bedankt!






















Totaal aantal Berichten: 3422
Geregistreerd: 12-01-2008
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Wat valt er te reviseren? Lekkage dichten of schoonmaken?Schoonmaken is zelf te doen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
De radiator is lek en is roestig op plekken…





























Totaal aantal Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Brian schreef:Wat valt er te reviseren? Lekkage dichten of schoonmaken?Schoonmaken is zelf te doen.
Nieuw blok in laten zetten bij een goed radiateurbedrijf. Bij oranjeboom in Breda kost dat minder dan een gereviseerde bij de club.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.












































Totaal aantal Berichten: 25739
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Re: Radiator break 64er
mdv schreef:Vraag: past een 3 rijen radiator op een break uit 64 (waar dus oorspronkelijk een 2 rijen radiator in zit)? Zo niet, wat zou het kosten om een oude 2 rijen radiator te laten reviseren? Of is dit zelf te doen?
Alvast bedankt!
Ja dat past.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>














































Totaal aantal Berichten: 43466
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Let op: een ‘64-er heeft een lange slag motor met een andere radiateur als een korte slag Ds 19/20/21.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste