onlangs de knop voor de cruisecontrole gevonden (denk ik) . middenconsole met witte pijl met een autotje in ?
het lampje brand maar wat ik ook probeer met het hendeltje ,er gebeurt niks . tips ? wat loop ik best na ? en waar vind ik de juiste zekering ?
ct turbo ‘98 . dank !
Ha Marnix,
Je hebt iig de juiste knop te pakken! [Wervende modus aan] En als je lid wordt van de Nederlandse XM club, zie je in het volgende nummer hoe je problemen met de cc van de XM kunt oplossen. [/Wervende modus uit] Waar de zekering zit, durf ik je overigens niet te zeggen…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Beetje vaag want de zekeringenlijst (in mijn boekje) geeft geen zekering voor de cc. Maar het zal echt wel gezekerd zijn… ![]()
Tja, het kan ook een van de sensoren onder de koppeling of rempedaal zijn… Ken het artikel uit het vorige clubblad niet uit m’n hoofd
ops:
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
bedankt voor het aanbod Arjan ! maar ik ben al lid van een autoclub deze: http://www.bsca.be/indexpagina.html
Graag gedaan! Is je XM ook al gecustomized?
Citroën XM turbo ct
Arjan, nog niet gecustomized nee , ik vond de xm altijd al heel mooi zoals hij is .
mischien de achterwielen gedeeltelijk bedekken en de motorkap mocht wel doorlopen tot net boven de lichten , en een type 1 spoiler en ... ![]()
bedankt voor de tips en de linkl Niels .
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
marnixm schreef:bedankt voor het aanbod Arjan ! maar ik ben al lid van een autoclub deze: http://www.bsca.be/indexpagina.html
Waar zit die club ?, mijn dame wil ook gewassen worden…...