weet er iemand van jullie hoe je die topjes aan de binnekant van de deur weer juist op zijn plaats krijgt, ik heb de binnenbekleding eraf gehad, en het topje aan bijrijderskant krijg ik niet juist op zijn plaats, met de afstand bediening kan ik de auto afsluiten, met de sleutel niet, mijn topje bestaat uit twee delen, maar ik weet zelfs niet hoe ik het juist in mekaar moet steken, er staan 3 foto’s van het topje op http//cid-f99ff5fc5a020d35.skydrive.live.com/browse.aspx/09 maart?uc=1&isFromRichUpload=1
xm 21td 95’

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Dat kleine friemelding moet in de knop, en dan het geheel over de stang die in de deur zit heenschuiven, door de ribbeltjes moet het klem blijven zitten op het stangetje.
Maar vaak blijft het ook niet lekker zitten….....
dat kleine ding kan je dus maar langs 1 juiste kant in de knop schuiven, maar de welke ? het mag er niet uitsteken ? de ribbeltjes aan de bovenkant ?
xm 21td 95’

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Sorry maar ik heb geen plaatje of degelijke, als je even probeert zie je zo hoe hij inelkaar geschoven moet worden.
Trek anders van een andere deur de knop eraf dan heb je een voorbeeld.

Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
er zit in de knop een uitsparing waar het friemelding in moet vallen, dit is de laagste stand, als je de knop er dan op drukt moet het uitsparing in het tweede gat van de knop zitten.
Als je de knop er op drukt zorg dan dat het stangetje waar je alles op drukt niet mee naar beneden gaat, hoop dat ik het een beetje lees baar heb getypt.
Heb namelijk zelf een zx, maar de knoppen zijn hetzelfde gebleven.
Succes
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt

- Saxo 538 spot
Oh, Ja en het friemelding moet met de ribbeltjes naar beneden
dus die laatste foto is niet goed , die andere 2 wel http//cid-f99ff5fc5a020d35.skydrive.live.com/browse.aspx/09 maart?uc=1&isFromRichUpload=1&sa=864123626
xm 21td 95’

- Saxo 538 spot
Ja, zo als op de laatste foto zit het goed, nu moet je alleen zorgen dat het stangetje niet mee naar beneden beweegt als je alles er weer op drukt, en als je het goed hebt gedaan zit het piefje ook weer in de tweede uitsparing.