Goeieavond,
de vraag van vandaag : welke lijm moet ik gebruiken om het dikke tapijt in de motorkap te lijmen ?
en deel 2 : bij restauratie van de onderkant van mijn auto merkte ik dat de knalpot ooit grijs was geverfd. Nu laat ik die stralen, verzinken en poederlakken. Weer in datzelfde grijs.
Maar op citromobile bv zag ik dat alle knalpotten gewoon bloot metaal werden geleverd.
Misschien een detail, maar hoe zit het eigenlijk in de haak ?
Genoeg kopzorgen voor deze avond. Bedankt voor hulp !
jozef

Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Uitlaat laten verzinken, stralen en poedercoaten lijkt mij wat overkill. Die dingen kosten bijna niks en rotten altijd van binnenuit door. Dus waarom zou je dat doen?
Voor het verlijmen van bekleding heeft 3M spuitbussen met lijm die hier speciaal geschikt voor zijn. Te vinden bij de betere automaterialenhandel.
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
welk tapijt ga je erin hangen? is dat speciaal of heb je een luminuus plan?
.komma
Ja, zeer lumineus : een uit drie delen bestaande set van citronpieces geloof ik !
Hallo, ik heb niet de uitlaat laten poedercoaten, maar enkel het knalpot gedeelte.
Dat moet toch nog iemand zijn opgevallen dat die eigenlijk grijs waren ?
En die M3 materialen weet ik hier wel ergens te koop. Bedankt.

Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Ook die knalpot zal uiteindelijk van binnenuit sterven. Maar ik had het wel begrepen hoor!
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991
Ok, dat zal dan op termijn wel een nieuwe worden zeker, deze hebben we hier en daar wat bijgelast, maar uw voorspellingen klinken somber !
Als hij eenmaal opnieuw onder de auto niet meer sputtert is het voor mij al goed.
jef scholliers schreef:Hallo, ik heb niet de uitlaat laten poedercoaten, maar enkel het knalpot gedeelte.
Dat moet toch nog iemand zijn opgevallen dat die eigenlijk grijs waren
Knalpot Grijs Die zijn altijd gewoon zink kleurig omdat ze van verzinkte plaat gemaakt zijn. Ik heb nog nooit gehoord dat die dingen grijs geverft zijn…
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....