Totaal aantal Berichten: 4
- C5 3.0 V6 Exclusive
Goedendag,
Ik ben nieuw hier op het forum en zal me daarom eerst even voorstellen. Ik ben Martijn en woon in het zonnige Alphen aan den Rijn. Sins kort trotse eigenaar van een XM TD12 met een M.P8A motor uit 91 met 310000 km op de teller.
Ik druk bezig met een aantal puntjes die nog moeten gebeuren maar vandaag viel mijn oog op de massa kabel tussen chassis en min pool accu. deze is open gesleten door de draden die direct uit de hoofd connector komen van de kabelboom naar de motor. Een aantal draden zijn helemaal door en een aantal liggen er ook mooi bloot bij, door dat de draden direct bij de connector zijn door gesleten is restaureren hopeloos.
De auto heeft al eens problemen gehad want de draad tbv electroklep van de diesel pomp is al twee keer opnieuw aangelegd.
Is er iemand die zo een complete kabelboom(tbv sensoren/dynamo/startmotor) heeft of alleen de hoofd male connector met een stuk draad eraan dit voor een M.P8A motor. Daar zou ik helemaal mee geholpen zijn. Als je eventueel wat hebt dan hoor ik het graag.
Groeten Martijn

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Alvast van harte welkom op het leuke forum .
Helaas kan ik je niet verder helpen, maar wellicht zijn er andere forumleden die nog wat over hebben van een kapotte XM.
Veel succes en plezier op het forum .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
HIj had mij ook al mailtje gestuurd via MP, zal straks eens in mn garage kijken wat daar nog ligt aan bakelboom
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 1185
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Dat zou mooi zijn, is Martijn ook weer geholpen. Het is trouwens mijn oude XM, zo blijft alles in de familie zeg maar!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.

- C5 3.0 V6 Exclusive

- C5 3.0 V6 Exclusive
Matthijs309 schreef:HIj had mij ook al mailtje gestuurd via MP, zal straks eens in mn garage kijken wat daar nog ligt aan bakelboom
Toch mooi dat ik je dan tref op marktplaats, ik hoor het graag!
Groeten