Dat ziet er een serieuze klap uit!
Hopelijk ben jij er ongeschonden uitgekomen! Dat ziet er toch wel sterk total loss uit… ops:
Lucas Unger schreef:Het lijkt wel alsof alle medeweggebruikers het momenteel op ons citrofielen gemunt hebben.
...en daar hebben we het gistermiddag net nog even over gehad… Afkloppen dus…
Citroënloos

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Potdomme Mark. Wat is dit ongelofelijk balen zeg. Je bent er zelf zonder kleerschuern van afgekomen merk ik. De XM helaas niet.
Ik hoop dat de afhandeling zonder al te veel problemen verloopt. 16 jarige trekkerchauffeur? Moeten die in D ook een rijbewijs hebben?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Dat is mooi K** Mark. Sterkte ermee.
Volg je hart, gebruik je hoofd.

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
F*ck zeg… Ik leef met je mee Mark, dit is echt erg!
Ook niet normaal hoeveel XM, CX, en BX dit soort dingen de laatste tijd meemaken.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 591
- Méhari 2 zitter
- XM Type1 V6.24
- XM Type1 V6.24
Da’s klote man!
Zo’n mooie, en zo vertroeteld! Hoop dat je zelf niets anders dan schrik hebt?
Sterkte!
Groet, Joost, op dit forum als “Sweef”
foto’s rode sweef:
foto’s groene sweef (gesloopt):
foto’s Mehari (verkocht):

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Wat een kleautezooi! Vreselijk gezicht altijd zo’n geliefde wagen in de prak…
Gelukkig ben jij ongedeerd.
Wow, balen zeg!
Sterkte!
hogervp schreef:
Ik hoop dat de afhandeling zonder al te veel problemen verloopt. 16 jarige trekkerchauffeur? Moeten die in D ook een rijbewijs hebben?
Patrick
Patrick, kijk nog eens naar de foto’s. Dit is in NL gebeurt: oom agent loopt in het wit/blauw (niet in het groen) en ook de sleper is Nederlands.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Pfoew…
Veel sterkte Mark.

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ok, is in NL gebeurd dus. Die jongen moet dus een trekkerrijbewijs hebben om de trekker te besturen.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Allen dank vor het medeleven en de steunbetuigingen!!!!
Ik stel dit zeer op prijs.
Ben er zelf met een klein schaafwondje aan mijn knie vanaf gekomen, omdat ik natuurlijk vol om m´n rem ging, waarbij de ABS toch echt wel zijn werk deed, het pedaal klapperde als een gek, en sturen ging ook maar er was geen ontkomen meer aan.
Man wat begin ik nu mijn lijf te voelen zeg, spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had beginnen me nu zeer te doen.
Morgen zal ze naar Citroville in Borculo gaan, en dan wachten we maar op de expert en hoe het verder zal gaan…....
Ben héél blij dat ik verder niks heb maar wat is dit een domper zeg….. dit zal nog wel even door werken….....

Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
hogervp schreef:Ok, is in NL gebeurd dus. Die jongen moet dus een trekkerrijbewijs hebben om de trekker te besturen.
Klopt het is in NL gebeurt, maar de bestuurder en de trekker zijn Duits (dat heb je hier nu éénmaal in de grensstreek)
Trekkerrijbewijs is overigens ook in DE verplicht.
Jeetje Mark, beterschap en succes met de verdere afhandeling..

Totaal aantal Berichten: 6512
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
OMG wat erg van deze mooie XM. Hoop dat ie behouden blijft en dat je de boel goed afgewikkeld krijgt. Ik heb tijdens mijn rijlessen altijd geleerd dat je een eenmaal ingezette handeling ook moet afmaken, maar goed… Sterkte ermee.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)