








Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Nergens lekkage, bollen allemaal op orde en toch een te regelmatig aanslaan van de pomp, dus wellicht intern drukverlies.
Wat is de beste manier om dat analytisch aan te pakken?





























Totaal aantal Berichten: 10299
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Heb je een werkplaatshandboek? Staat het stap voor stap in. Voert te ver om het hier helemaal uit te leggen namelijk!
Citroen!























Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
vooraadbol nazien, en indien dit niet de boosdoener is,kan je verschillend dingen afdoppen of buiten het circuit zetten.
Als Uw pomp op een gegeven moment lang op druk blijft,kan je uitsluitsel krijgen.
Als de auto niet snel inzakt. als de auto stil staat. Zou de voorraadbol misschien stuk zijn. Verder is de hydrauliek voor mij ook raadselachtig.

















Totaal aantal Berichten: 1659
Geregistreerd: 08-09-2005
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Heel simpel kun je beginnen om bij elke verbruiker; veercilinder, remservo, stuurhuis, etc. de retourleiding los te nemen en apart in een potje te hangen en kijken bij draaiende motor en gebruik van het component hoeveel olie door de retour komt. Dit mag druppelen en niet stromen. Heb je echt een retourstroom dan heb je een verdachte te pakken.
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991









Totaal aantal Berichten: 839
Geregistreerd: 11-02-2007
- ID/DS DS21 Pallas BVH
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
ok, ik ga ermee aan de gang.
Enne een werkplaatshandboek moet ik nog ergens hebben[removed]emoticon(’:oops:’)