oke.
ik zou heel graag willen weten wat ze met deze wagen van plan zijn.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
dat blijf ik echt een ontzettend gaaf bakkie vinden. toch wel mijn ultiem bxje zo. een zwarte 16v.
Ik had hem tijd terug al keer op je hyves gezien stan. echt pracht dingetje. zeker jammer dat hij er zo bij staat. hoop dat ze hem weer netjes op gaan knappen
vandaag in breda nog een somber uitziende groene bx gespot. En keer poleisten en goed in de was zetten zou geen kwaad kunnen. het was bijna mat groen.
Zag vorige week zaterdag in Arnhem een werkelijk in nieuwstaat (fout geparkeerde in Spijkerkwartier) verkerende Chic met de letters DD-BX op de kentekenplaat. Had helaas geen fotoapparaat bij de hand.
FransTBX schreef:Zag vorige week zaterdag in Arnhem een werkelijk in nieuwstaat (fout geparkeerde in Spijkerkwartier) verkerende Chic met de letters DD-BX op de kentekenplaat. Had helaas geen fotoapparaat bij de hand.
Hé wat leuk, dat is die van mij!!......tjah, parkeren is bij ons een groot probleem ook al heb ik een parkeervergunning.
Groet, Géphil

Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Wat een verschrikkelijk mooie BX was dat zeg Stan

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gisteravond in Delft een BX 14 ? en een “vuile” BX 19 GTI in Bleu Magnetique gespot.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
@ Beerpeet: De fotolocatie herkende ik gelijk bij de eerste foto! Die is een paar weken te vroeg geweest, anders had ik die ook kunnen aanschouwen

Totaal aantal Berichten: 3844
- CX 2200
- CX 2200
Mooi ding peter!
Ordas?

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
woutersmits schreef:Mooi ding peter!
Ordas?
Ja, vanochtend
stan schreef:Penny Lane schreef:Ow mooi, dan kan ik altijd vrij/za nog even langsknallen als het morgen met veldwerk laat wordt… Ach. Ze zal voorlopig wel nergens heen gaan
Done, zij het ff snel met de mobiel:
De TZ-49-RB, BX GTi 16V, is volgens de RDW op 10 februari 1989 op ‘s heeren wegen losgelaten. De huidige eigenaar heeft haar sinds maart 2003, en de laatste APK verliep in november van dat jaar… Die staat dus al een poosje op betere tijden te wachten!
Derk
![]()
![]()
![]()
dit is mijn oude 16v daar ben ik altijden naar op zoek geweest
daar zou ik wel meer info over willen horen!!!!het betreft een 16 v die is omgebouwd door arnt tuning met een voorbumper en lage achterspoiler en dikke achter bumper
en een leer intrieur.
deze is in 1999 helemaal overgespoten en helemaal opgeknapt
ook motorisch hadden ze er iets aan gedaan die wagen vloog van 0 tot 100km/h in 7 sec en de top lag tegen de 240km/h.
vind het heel erg om deze kar zo te zien.
Wat let je om daar aan te bellen en te vragen watze ermee gaan doen? Of dat je hem kan overnemen ???
In principe is deze qua uiterlijk toch hetzelfde als elke 16v mk2? op de arndt bumper na dan.
Ik weet niet maar deze vind ik er toch gaver uit zien dan andere maar ik kan niet echt iets bijzonders ontdekken. misschien de velgjes enzo en omdat hij zwart is. dat komt alle auto’s naar mijn mening ten goede:P

Totaal aantal Berichten: 11872
- Xantia TD SX
Jf schreef:
Wat let je om daar aan te bellen en te vragen watze ermee gaan doen? Of dat je hem kan overnemen ???
300 km afstand begreep ik.
Als ik het adres nou nog compleet had, dan kun je iig iets per post doen (snail-mail blijkt het nog te doen ). Maar ook niet dus. Ik beloof niets, maar als ik weer eens daar ergens zit kan ik ‘t wel even noteren…
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!