Ik ben ook nog geinterreseerd.
De wagen is griss renard.
Welke kan ik dan het beste nemen?
Ik denk zwart.
zwart lijkt mij het mooiste, je kan natuurlijk ook een donkere kleur rood nemen kan ook wel mooi zijn.
Ik ga voor zwart.
één setje zwart voor mij dus.
nou ik heb stickerzone ook weer op de hoogte gesteld en hij heeft de bestandjes weer opgezocht dus de stickers kunnen besteld gaan worden.
Is er iemand die een proefsetje wilt proberen? Ik zit zelf namelijk nog beetje te twijfelen of ik de stickers erop ga doen en voor ik ze erop doe moet ik de auto nog een keer flink poleisten en netjes poetsen.
Dus wie bied zich aan om een proefsetje te plakken en te kijken of het goed is? (omdat de schuine kanten lastig waren precies goed te krijgen heb ik er in overleg met stickerzone voor gekozen ze iets groter te maken zodat je ze langs de schuine kanten gewoon netjes af kan snijden en hij altijd goed past)

Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
kunnen de voorbeelden nog een keer langs komen?

Totaal aantal Berichten: 9071
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
:
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
als ik die foto zo ziet is het toch wel erg vet, is er ergens een plat plaatje van de sticker? alle oude plaatjes zijn deaud namelijk.
als iemand er eentje heeft voor me graag dan kan ik even photoshoppen of het staat, mijn dame heeft namelijk geen zwarte randen bij de deuren enz.
dankje, morgen maar eens gaan knutselen
Ik vind het bijna jammer dat ik een C-stijlruitje heb op mijn 16trs (wit overigens).
Dit past zó ontzettend goed bij een cremekleurige type 1 BX nix….
Ich bin ein Breaker
k ben weer klaar met knutselen maar k ben er nog niet helemaal over uit. wat vinden jullie?
Vind het net niet subtiel genoeg eigenlijk… En zeker op een ‘saaiere’ BX vind ik het niet echt super. Dan is het precies zo van een racing stripe op een Suzuki Alto kleven .
Dat is natuurlijk mijn nederige opinie
k ben er ook niet zo kapot van, met name omdat mijn dame in een kleur is lijkt ze wat fragieler, als de raam randen enz. zwart zijn ziet het er heel anders uit.
de sticker is ook niet optimaal gephotoshopt opzich. de bx letters hellen helemaal achterover en die sticker is wat te hoog. is wel moeilijk om het goed te doen opzich.
maar geloof dat er ergens een afbeelding van een zilverkleurige sport stond met deze sticker erop. staat erg goed vind ik
edit: deze dus
Maaruh nog vrijwilligers om een proefsetje te plakken??
dat kreeg ik idd niet beter, het netjes laten passen was al moeilijk genoeg. k ben niet zo’n held met photoshop.