













































Totaal aantal Berichten: 43393
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Beweer je nou dat je met die cabrio zo de openbare weg op bent gereden??????
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Nee ik vertel sprookjes
Test














































Totaal aantal Berichten: 43393
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Thijsvandebles schreef:Nee ik vertel sprookjes
Hey Thijs, doe eens even normaal ja? Ik stel je een vraag, geef aub een normaal antwoord.
De reden is vrij simpel dat ik je die vraag stel lijkt me, want omdat je de constructie nogal hebt gewijzigd kun je bij een ongeluk nogal in de shit komen. Je weet natuurlijk ook zelf heel goed dat je eerst naar RDW moet en dan pas kunt gaan rijden…
Maar goed, laat ook maar.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Nou niet direct over de zeik gaan. Ik sta volgens mij niet bekend als relschopper, en ook niet als iemand die leugens verteld.
Als ik schrijf dat ik ermee gereden heb, dan heb ik dat. Mijn reactie dat ik geen sprookjes vertel was puur met een knipoog, alleen had ik die weggelaten.
Test
En hij is bij 140 niet doormidden gebroken?
Jammer.
Hoewel: eigenlijk wel prettig voor die motorrijder die achter je reed en dat gezin met kleine kinderen daar weer achter.
Uh…
140 op een half uur bij jou vandaan?
Daar liggen helemaal geen snelwegen!
Dus je hebt onverantwoord hard gereden met een onverantwoord voertuig!






















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
k vind het een tof project, valt qua herrie enz. echt ontzettend mee.
daarnaast vind ik wel dat jullie erg fanatiek aan het zeiken zijn hoor, doe niet zo moeilijk.




















Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Ziet er erg gaaf uit hoor Thijs
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004














































Totaal aantal Berichten: 43393
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
-niels- schreef:daarnaast vind ik wel dat jullie erg fanatiek aan het zeiken zijn hoor, doe niet zo moeilijk.
Ga jij ook even normale taal gebruiken?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
-niels- schreef:daarnaast vind ik wel dat jullie erg fanatiek aan het zeiken zijn hoor, doe niet zo moeilijk.
Helemaal ongelijk kan je ze naar mijn idee niet geven. Dat je op eigen terrein met een zelfbouw ongekeurd gaat rijden, oké. Maar op de openbare weg, waar ook nog andere medeweggebruikers rijden. Als er een typegoedkeuring opzit is het een ander verhaal…
Dat ding flikkert echt niet spontaan uit elkaar, dus achteropkomend verkeer zullen niet in aanraking komen met afgebroken stukjes BX. Ik heb de foto’s maar ook het orgineel gezien en ik weet hoe hij omgebouwd is. Het grootste risico is bij een ongeval en dat is dan ook nog eens voor de inzittenden zelf.
Ik geef eerlijk toe dat ik zelf zoiets niet zo snel zou doen en ik heb op BX sportief al gezegd dat Thijs zijn gelaat er wel eens wat anders uit zou kunnen komen te zien als het ding over de kop slaat, maar dat risico is voor Thijs zelf. Mensen die er bij in stappen weten ook dat er een bepaald risico aan kleeft en die willen dat schijnbaar nemen. Sterker nog, ik wil ook best wel eens een klein rondje mee als de situatie zich voor doet.
Schijt aan originaliteit.























Totaal aantal Berichten: 4311
Geregistreerd: 13-02-2006
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Het probleem is ook niet zo erg dat de BX direct uitelkaar valt maar dat een ongelukje in een klein hoekje zit. Een ieder kan op de foto’s zien dat ie wel stevig inelkaar zit en niemand twijfewlt ook aan Thijs zijn vaardigheid. Wel aan zijn verantwoordelijkheid.
Het is maar te hopen dat het bij materiele schade blijft en niet dat er mensen gewond of invalide worden.
Dan zijn de rapen echt gaar en kun je echt geld dokken en die bedragen liegen er niet om.
De enige die bij een ongeluk erger het haasje kan zijn dan de rest is Thijs zelf. Die zit er namelijk in en wordt -als die BX echt zo slap is als veel mensen hier denken- derhalve ook zelf gepureerd. Voor de andere auto’s is het alleen een extra kreukelzone.
Schijt aan originaliteit.
Je kan beter hopen dat er helemaal geen schade komt.
Ondanks dat het officieel niet mag, snap ik wel dat je het even een keer wilt proberen.
Ik heb ook weleens een stuk gereden met een import auto die nog niet verzekerd was.
Kijk als je nou met een fles drank op achter het stuur gaat zitten of met banden zonder profiel door de regen…