1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Citroen-Forum meeting organiseren?
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 juni 2004 03:34 AM

Ik heb niets aan te kondigen maar wel iets anders te vertellen…

Zou het een leuk idee zijn om een Citroen-Forum meeting te organiseren?
En zo ja wie biedt zich aan om mee te helpen organiseren?

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 juni 2004 06:13 AM
  [ # 1 ]

Hier in de buurt is een leuke camping en ik wil -mits ik tijd heb- wel proberen een meeting op poten te zetten. Nadeel: het is in het noorden van Nederland, maar wel goed bereikbaar. Indien ik het organiseer wordt het wel een algemene meeting voor Citroëns.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 12 juni 2004 02:11 PM
  [ # 2 ]

Ik wil ook wel meehelpen. Maar we gaan waarschijnlijk weer de discussie krijgen van dat het te ver is en of het niet in het midden van het land kan.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 12 juni 2004 09:50 PM
  [ # 3 ]

Die discussie gaan we niet houden want als ik het organiseer is het daar of niet. Ik heb er namelijk niet zoveel zin in om een meeting op afstand te organiseren, dat is gewoon niet practisch. Dat klinkt heel hard, maar het kan haast niet anders. Overigens worden er in groningen ook wel meetings gehouden, das nog verder weg en minder goed bereikbaar (hier rij je de snelweg af en Joure gelijk in).

Ik heb vanmiddag geinformeerd, van 20 t/m 22 augustus hebben ze nog plek. Wat het kost weet ik niet, het is nog onbekend of er gesleuteld mag worden, maar een kampvuur is toegestaan.

Edit by mezelf:

Ik heb hier even een nieuw topic geplaatst over het zelf organiseren van een Citroën-meeting (niet een Citroën-forummeeting!). Dan wordt dit topic niet vervuild met verhalen dat het te ver weg zou zijn, want dat is het voor velen vrees ik (dat is dus ook dat ik er geen forummeeting van wil maken, maar een algemene meeting).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 13 juni 2004 02:32 AM
  [ # 4 ]

ik wil mij best aanmelden om eea te organiseren. Heb , laten we zeggen door gebrek aan werk, wel tijd over Confused

Woon in Utrecht en dus lekker centraal. Afgezien daarvan moet ik zeggen dat ik Friesland helemaal geen slechte plek vind om het te doen hoor. Pracht van een stukje Nederland.  Moicht het dara worden gehouden… Misschien dat ik daar wel een locatie weet bij een boer op het land, zou dan misschien zelfs kostenloos kunnen….. Is in Nijeholdpade voor de Friesland kenners…

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 14 juni 2004 01:00 AM
  [ # 5 ]

Die discussie gaan we niet houden want als ik het organiseer is het daar of niet. Ik heb er namelijk niet zoveel zin in om een meeting op afstand te organiseren, dat is gewoon niet practisch.

Ok, sorry ik had effe niet door dat jij het wilde organiseren, in dat geval heb je gelijk een meeting op afstand organiseren is inderdaad lastig.
Joure (Friesland) is op zich wel te doen, de rust en de schoonheid van het Friese landschap leveren een positieve bijdrage. Ik help graag mee.

Ps: De voertaal op de meeting word toch wel gewoon ABN en geen Fries neem ik aan Smile

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 14 juni 2004 01:51 AM
  [ # 6 ]

geen abn maar ABC..
algemeen beschaafd citroens

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:00 AM
  [ # 7 ]

Officieel is het AN ...

Maarruh, het wordt GEEN specifieke forummeeting, maar een algemene meeting voor alles met een Double Chevron er op.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:06 AM
  [ # 8 ]

Oké, dus we hebben 2 meetings te plannen….
1 algemene Citroën meeting in Joure en 1 Citroen Forum meeting waarschijnlijk in de prov. Utrecht omdat dat centraal ligt.
Wat ik dus wilde vragen is of er animo is voor een FORUM meeting en wie er mee wil helpen organiseren…

Zelf zou ik ook best naar Joure rijden voor een meeting maar het punt is dat niet ik diegene ben die zou moeten rijden Confused

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:10 AM
  [ # 9 ]
Simpele Ziel schreef:

Oké, dus we hebben 2 meetings te plannen….
1 algemene Citroën meeting in Joure en 1 citroën Forum meeting waarschijnlijk in de prov. Utrecht omdat dat centraal ligt.
Wat ik dus wilde vragen is of er animo is voor een FORUM meeting en wie er mee wil helpen organiseren…

Zelf zou ik ook best naar Joure rijden voor een meeting maar het punt is dat niet ik diegene ben die zou moeten rijden Confused

Ik wil benadrukken dat wat betreft die meeting in Joure, de algemene meeting nog niets zeker is !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 14 juni 2004 02:10 AM
  [ # 10 ]

aangezien dit forum is voor nederlands talige citronisten zou je wellicht beter het centrum van de benelux kunnen nemen als plek.

het is alom bekend dat dit heerhugowaard is

en weer terug ontopic…
is het niet wat te vroeg om met dit jonge forum zoiets te organiseren?

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:11 AM
  [ # 11 ]
erik wijngaarden schreef:

aangezien dit forum is voor nederlands talige citronisten zou je wellicht beter het centrum van de benelux kunnen nemen als plek.

het is alom bekend dat dit heerhugowaard is

Mooi, dan ga jij die regelen Twisted Evil

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:16 AM
  [ # 12 ]

1 meeting in Joure (ALGEMEEN NIETS STAAT VAST Wink )
1 meeting in het midden van de BENELUX namelijk HEERHUGOWAARD, wordt ook nog aan gewertk)

Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 14 juni 2004 02:21 AM
  [ # 13 ]
Simpele Ziel schreef:

1 meeting in Joure (ALGEMEEN NIETS STAAT VAST Wink )
1 meeting in het midden van de BENELUX namelijk HEERHUGOWAARD, wordt ook nog aan gewertk)

Laughing

Duidelijk, danke Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 14 juni 2004 03:19 AM
  [ # 14 ]
erik wijngaarden schreef:

aangezien dit forum is voor nederlands talige citronisten zou je wellicht beter het centrum van de benelux kunnen nemen als plek.

het is alom bekend dat dit heerhugowaard is

en weer terug ontopic…
is het niet wat te vroeg om met dit jonge forum zoiets te organiseren?

Wink Heerhugowattes ???? staat dat op de kaart? m’n route-vertel-dame-in-een-doosje heeft er nog nooit van gehoord. Geloof dat ze een beetje grinnikte… Surprisedops:

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 14 juni 2004 03:45 AM
  [ # 15 ]

aangezien dit forum is voor nederlands talige citronisten zou je wellicht beter het centrum van de benelux kunnen nemen als plek.

Ehh, helaas spreken ze niet overal in de Benelux NL Crying or Very sad

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook