2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Alles over de BX-Sport.
easternnl
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 644
Geregistreerd: 07-05-2004

- DS 3 1.2 PureTech 130 Sport Chic Cabriolet
- 2CV 6
- C4 (2004-heden) Cactus 1.6 BlueHDI Business Plus
Gepost: 15 juni 2004 10:42 PM
  [ # 16 ]

Als die van jouw niet beschadigd zijn, wil ik ze wel overnemen. Kan je ze opsturen? Haarlem is best ver van Apeldoorn, en ook van Eindhoven waar ik werk momenteel.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 15 juni 2004 10:56 PM
  [ # 17 ]
Bram schreef:

[......gratis af te halen. Cool

Ik kom ze niet voor die *prijs* ook nog eens brengen…(en opsturen is me teveel inpakwerk)..en zoals je zelf kunt zien, zijn ze behoorlijk gaaf te noemen. Cool

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 16 juni 2004 12:13 AM
  [ # 18 ]

Idee: jij stuurt ze op en brengt de kosten voor het inpakken en de verzending in rekening.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 02:31 AM
  [ # 19 ]
Lelijke Eend schreef:

Idee: jij stuurt ze op en brengt de kosten voor het inpakken en de verzending in rekening.

Gaat me niet om die paar euro’s…maar ik zal eerst maar even afwachten wat of Renz gaat doen….die wilde ander doppen op zijn Xantia hebben…en die krijg ik dan.
Deze :

Eastern heb ik in m’n geheugen….als het zover is….geef ik hem wel een seintje per PB. Cool
Hij is tenslotte de eerste.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 03:31 PM
  [ # 20 ]

Re: Doppen

M&M schreef:

Volgens mij passen de 14” doppen v/d Xantia niet onder de BX ,ondanks dat die ook 14” zijn , ik heb precies dezelfde Xantia doppen ooit op mijn BX gepast maar dat ging niet lukken ( is toen 15” lm geworden Cool  ) .... is al een tijdje terug dus even proberen kan geen kwaad Bram   Laughing  Wink

Inderdaad Menno…...dat gaan we ook eerst proberen….Renz komt vanavond weer thuis van Oefening draaien in Duitsland…..en dan trek ik er meteen even een dop af bij hem. Laughing
Ik hoorde Renz iets fluisteren dat hij die C-5 doppen zo mooi vind….maar die zijn ook weer een andere maat, dus passen die volgens mij niet op een Xantia.

Heeft het soms te maken met langere wielbouten of zo…of is de hartafstand tussen die 4 wielbouten anders bij de BX t.o.v. de Xantia-type 1?

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 juni 2004 04:49 PM
  [ # 21 ]

Re: BX

M&M schreef:

Het kan altijd erger Rolling Eyes

foto
foto
foto

Confused

Dit is inderdaad minstens één stap te ver. Ik hoop dat het nogmogelijk is om die ‘Bixjes’ weer normaal te maken, dan maakt het minder erg.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 17 juni 2004 11:09 PM
  [ # 22 ]

Re: Doppen

M&M schreef:

Volgens mij passen de 14” doppen v/d Xantia niet onder de BX ,ondanks dat die ook 14” zijn , ik heb precies dezelfde Xantia doppen ooit op mijn BX gepast maar dat ging niet lukken ( is toen 15” lm geworden Cool  ) .... is al een tijdje terug dus even proberen kan geen kwaad Bram   Laughing  Wink

Misschien dat de breedtemaat verschil maakt? Ik had die Xantia-I doppen op mijn 19 GTI zitten, en dat zag er prima uit! Maar onder een GTI zit 185/60 R14 gemonteerd, onder een TZD turbo is de breedtemaat 175. Wellicht dat daar wat smallere velgen bij horen, en het daarom niet zomaar past?
Ik gebruik die doppen nog steeds bij mijn winterbanden, die heb ik gemonteerd op de GTI velgen. Ik was zo handig om ze te bewaren toen de GTI overleden was…..  Bram, probeer het anders eens met Xantia velgen onder de BX als het met die doppen alleen niet lukt. Moet volgens mij gewoon passen en ziet er dan best lekker vet uit. Als je de mogelijkheid hebt natuurlijk..  Cool  Exclamation

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juni 2004 02:30 AM
  [ # 23 ]

De breedte maat heeft verder niets met de omtrek van de velg te maken dacht ik Confused
Wat wel een punt zou kunnen zijn de wielbouten en/of diepte van de velg zelf.
Maar volgens mij past het gewoon want daar zit niet zo’n groot verschil in…

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 19 juni 2004 10:30 PM
  [ # 24 ]
Simpele Ziel schreef:

De breedte maat heeft verder niets met de omtrek van de velg te maken dacht ik Confused
Wat wel een punt zou kunnen zijn de wielbouten en/of diepte van de velg zelf.
Maar volgens mij past het gewoon want daar zit niet zo’n groot verschil in…

Dat zou ik eigenlijk ook verwachten. Dus als er iets zou zijn waardoor het niet helemaal zou passen, denk ik dat het puur aan de diepte van de velg zou liggen….

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 20 juni 2004 04:04 PM
  [ # 25 ]

Re: Doppen

winnetou schreef:

.....  Bram, probeer het anders eens met Xantia velgen onder de BX als het met die doppen alleen niet lukt.

Moet volgens mij gewoon passen en ziet er dan best lekker vet uit. Als je de mogelijkheid hebt natuurlijk..  Cool  Exclamation

Dat kan ik inderdaad eens proberen, ja…....mijn zoon Renz heeft een 95’er Xantia-D (sx) met 14’’ velgen…..we kunnen er wel eens eentje onder zetten en als dat past, dan ga ik wel even langs de sloop.

Tot dat moment heb ik er sinds eergisteren nu een stel Halfords doppen onder zitten van 15.- euro totaal…..achteraf bezien is dat ook niet echt fraai te noemen. Surprisedops:
En geld voor een stel fraaie alu-velgen heb ik er niet voor over. Confused

En die BX-doppen liggen nu klaar voor Eastern. Wink

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 21 juni 2004 02:34 AM
  [ # 26 ]

Anders heb ik nog wel een paar originele xantia 15 inch wielen voor je in de aanbieding Laughing
(klik maar op mn onderschrift voor een foto)

 

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 28 juni 2004 10:39 PM
  [ # 27 ]
René van Maren schreef:

Anders heb ik nog wel een paar originele xantia 15 inch wielen voor je in de aanbieding Laughing
(klik maar op mn onderschrift voor een foto)

Houd ze maar even voor me apart, als je wilt. Wink
(heb nog wel even contact met je erover)

Profiel  
 
Dagobert II
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 301
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 30 juni 2004 12:40 AM
  [ # 28 ]

Da’s nog niets vergeleken met die BX die ik in Fougères (Bretagne) zag.
Ik kon er helaas geen foto van maken.
Ook een grijze maar dan met een ultralage spoiler aan de voorzijde die zo’n 20 cm. uitstak en bovendien fluor-oranje was.

Michaël,

Xantia 1.8 X, 1993,ORGA 5996,Opera Rouge, 185.000 km,  http://www.xantiaclub.net lid, kentekenplaathouder,
Er is meer dan Xantia alleen…

Profiel  
 
cocico
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 690
Geregistreerd: 03-12-2003

Gepost: 05 augustus 2004 02:31 PM
  [ # 29 ]

Wat dacht je van deze zelf-low-budget-getunede BX 19 TZD? (let op het zelfgedane schilderwerk, de nummerplaat ‘Johny’, het met ducktape onderverdeelde achterlichtunit, de vlammen, foute velgen etc…)

Gespot op mijn zomervakantie in Frankrijk!



Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 05 augustus 2004 02:43 PM
  [ # 30 ]

Vreselijk…. Shocked

En dat op een TZD ! Surprisedops:
(niet eens een turbo-D)

Profiel  
 
 
2 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook