1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Korting!!!
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 15 juni 2004 06:04 PM

Kunnen we niet collectief bij Brezan ofzo korting afdingen?
Ik denk dat we met zijn allen hier minstens net zoveel onderdelen gaan kopen als de gemiddelde garage, en die krijgt wel korting!!!!

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 15 juni 2004 06:09 PM
  [ # 1 ]

Re: Korting!!!

theiz schreef:

Kunnen we niet collectief bij Brezan ofzo korting afdingen?
Ik denk dat we met zijn allen hier minstens net zoveel onderdelen gaan kopen als de gemiddelde garage, en die krijgt wel korting!!!!

Als je lid bent van een Citroën Club, krijg je daar 20-30% korting.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 15 juni 2004 07:53 PM
  [ # 2 ]

nouwhou… aangezien ik vanmiddag bij jager was om ff die verlaging te regelen, liet ik groepskorting ff vallen. ” Hing ervan af hoeveel er kwamen… maar alles is mogelijk” Dat laatste is wel een inkoppertje, tuurlijk is altijd alles mogelijk, als je maar betaald ...

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 01:31 AM
  [ # 3 ]

Wat voor Citroen club?
Is dit ook niet een soort Citroen club?
Moet je dan een pas ofzo laten zien?

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 16 juni 2004 01:33 AM
  [ # 4 ]

Als een club geregistreerd staat als CLUB zijnde bij Citroen Nederland

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 16 juni 2004 02:18 AM
  [ # 5 ]

Bij ons in het dorp krijg je altijd korting als je vaker komt of je nu lid bent of niet.

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 03:12 AM
  [ # 6 ]

en als jij nu met je eendenpas een mercedes koppakking komt halen Razz ?

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 juni 2004 03:16 AM
  [ # 7 ]

en als jij nu met je eendenpas een mercedes koppakking komt halen ?

De kans dat je uit de eendenclub word gegooid, voor het stiekum in bezit zijn van een Mercedes Very Happy

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 juni 2004 03:27 AM
  [ # 8 ]

Mercedes doe ik niet aan. Als je zo’n auto kan/wil betalen, waarom zou je dan nog korting willen??

En toch zijn er van die “zielige” mercedes rijders die met een redelijk nieuwe dikke mercedes en een onderdeel van de sloop bij zo een vage garage op de hoek komen aankloppen.

Wat dat betreft is het toch fijn om een Citroen rijder te zijn, schijnen de meest sympathieke mensen te zijn en niet alleen in het verkeer Razz

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 16 juni 2004 06:29 AM
  [ # 9 ]

ff tegendraads doen…


Er zijn er hier ook die een superdeluxe XM hebben , Full Options en vervolgens dat ene onderdeeltje ook gewoon op de sloop halen hoor….

of ben ik nu heeel erg kort door de bocht ? Confused

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 16 juni 2004 02:11 PM
  [ # 10 ]

Nee hoor, Citroen is gewoon een hele andere klasse, ook als je een full options XM heb. Kijk een 10 jaar oude XM kost een stuk minder dan een 10 jaar oude dikke Mercedes. Maar goed voor een 10 jaar oude auto op de sloop zoeken kan ik me voorstellen. Ik had het over mensen met een dikke mercedes die een paar jaar oud is en dan op de sloop struinen voor een onderdeel. Als je zoveel geld kan uitgeven aan die dikke mercedes, dan laat je er toch geen sloop onderdeel inzetten.

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 17 juni 2004 01:05 AM
  [ # 11 ]

Bedankt voor de tips!!

Ik heb gezien dat ik lid ga worden van de citroen-club.
30% korting bij Brezan, en ze hebben nog een goedkope verzekering ook!

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 17 juni 2004 05:07 AM
  [ # 12 ]

Ik weet van mijn dealer dat er XM eigenaren ( fully loaded + 4 jaar oud ) zijn die dan om gebruikte lampjes komen vragen omdat ze dan 3 of 4 euro besparen ... gaat mij echt te ver ... Als ik b.v mijn Xantia V6 niet fatsoenlijk kon onderhouden had ik hem ook niet moeten kopen ... tenzij je zelf erg handig bent qua onderhoud en dan nog vind ik dat je niet beknibbelen moet op zo’n “dure” luxe wagen

Helemaal mee eens, een dure Luxe wagen is nou eenmaal niet goedkoop. Dus dan moet je ook niet klagen over duur onderhoud.
Gebruikte lampjes, vind ik echt te ver gaan, dan moet je zeker Dagobert Duck heten Razz

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 18 juni 2004 04:09 PM
  [ # 13 ]
BMW vs XM schreef:

mmm….aangezien ik me een beetje aangesproken voel, moet ik toch reageren.

Waarom zou iemand die een luxere auto rijdt, meer moeten betalen dan nodig is? Omdat ie toch teveel geld heeft ofzo? Omdat ik XM rij, mag ik niet zeuren over geld, want dan had ik maar een andere auto moeten rijden?
Als ik 2 euro kan besparen op een lampje van 8 euro ofzo, dan is dat toch mooi?

Laat ik het zo zeggen, ik moest laatst een koplamp-unit vervangen. Een nieuwe kost €249,-. Ik heb er een tweede hands ingezet voor €50,-, die nadat ik hem schoongemaakt heb er perfect uitziet en nog goed werkt ook. Ik heb dus een kleine €200,- bespaart, en dat geld kan ik dus mooi gebruiken om in de grote beurt te steken van volgende week. Ben ik dan aan het beknibbelen op het onderhoud van mijn auto? Of kan het misschien zo zijn dat ik net als ieder ander gewoon de meest voor de hand liggende oplossing probeer te vinden?

.....

Ik kan mij er prima in vinden hoor Laughing

Alleen 2e hands lampjes is wat dubieus. Je weet nooit hoe lang ze (nog) mee gaan. Ik wil ook altijd alles goedkoop hebben (chronisch geldtekort) maar ik wil wel goed spul hebben. Ik spaar liever even voor een goed onderdeel tegen een wat hogere prijs dan dat ik een goedkoop slecht onderdeel koop.

Of ik maak het zelf (palmabak + radiobevestiginfsplaat).

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 18 juni 2004 10:56 PM
  [ # 14 ]

Als ik nog niet zo lang een andere auto heb, dan doe ik meestal een zaterdagochtendje lampjes wisselen.
Wat ik dan vaak doe is een super goedkoop koplamplichtje en een Philips ofzo in de andere.
Voordeel Ze gaan niet allebei tegelijk stuk!!

Ik doe dit uit ervaring Heb al 2x (vorige auto) in het donker gereden omdat alletwee de voorlichten binnen 3 minuten na elkaar stuk gingen!!! (en natuurlijk geen reserve bij je hebben, stom! oops )

Die Philips dingen die worden met een té constante kwaliteit gemaakt als je het mij vraagt. Dat kan dan dus een voordeel zijn als je je XM voorziet van tweedehands lampjes.
idea

idea idea idea idea idea idea idea

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 juni 2004 04:23 AM
  [ # 15 ]

Die Philips dingen die worden met een té constante kwaliteit gemaakt als je het mij vraagt. Dat kan dan dus een voordeel zijn als je je XM voorziet van tweedehands lampjes.

Maar toch, dik een ton in oud geld neertellen voor een nieuwe XM en dan tweedehands lampjes erin zetten, blijft een beetje Dagobert Duck stijl. Koop dan gewoon een reserve setje als je bang bent om in het donker met kapotte lampen te zitten, of bel de ANWB.

Ik doe dit uit ervaring: Heb al 2x (vorige auto) in het donker gereden omdat alletwee de voorlichten binnen 3 minuten na elkaar stuk gingen!!!

Dat schijnt te komen omdat als 1 lamp kapot gaat, de andere een hogere stroom te verwerken krijgt, waardoor deze zeer snel kapot gaat. Tenminste dit heb ik van de dealer gehoord en zelf meegemaakt met diverse auto’s. De Xsara die ik had vrat koplampen, ongeveer een setje per 6 weken, en de dealer kon uiteraard niets bijzonders vinden Rolling Eyes

Als ik nog niet zo lang een andere auto heb, dan doe ik meestal een zaterdagochtendje lampjes wisselen.
Wat ik dan vaak doe is een super goedkoop koplamplichtje en een Philips ofzo in de andere.
Voordeel: Ze gaan niet allebei tegelijk stuk!!

Dit begrijp ik niet echt, bedoel je dat je 2 verschillende merken koplampen gebruikt? Dat geeft toch kleurverschil Confused:

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook