Wielophanging achter
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 20 juni 2004 06:21 PM

Volgens mijn garage zijn de draagarmrubbers achter versleten. Heeft iemand deze wel eens vervangen?
Kan dit zonder kolombrug?

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 21 juni 2004 12:46 AM
  [ # 1 ]

Bedankt!

Mooie site overigens. Startknop is ook een mod die ik nog een keer wil doen, maar dan moet je op een of andere manier een signaal kunnen krijgen van de bak dat deze in de neutraal staat Ik krijg binnenkort een kleine, en wil natuurlijk niet dat deze ooit eens over een tijd denkt (terwijl ik op de snelweg rij ofzo) “He! Knopje! eens drukken!”..... shock

Maar weer terug op de topic
Is allemaal geloof ik wat simpeler bij de achterwiel ophanging als wat ze je in de vraagbaak voorschotelen! (daar moet je auto op kolombrug en de achtertrein met een krik losgedrukt worden enzo…) maar goed, vraagbaak is wel vaker iets te uitgebreid met het opzadelen van werk…
Ik begin nu alleen te twijfelen “Draagarm rubbers slecht (achterste)”
, kom je niet mee door de APK. Is dit nu de achterste bij voorwielen, of 1 van de rubbers aan de achterzijde… ???? (Garage weet dat ik het meeste zelf doe. Hebben laatst een lijstje meegegeven met wat ik moet gaan repareren of vervangen)

Geloof toch dat het de achterste rubbers aan de voorzijde zijn. Kan ook verklaren waarom mijn wielen een klein beetje klapperen soms.

Hoe kan ik zien of die dingen slecht zijn?
Weet jij nog wat die dingen kosten?

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 21 juni 2004 01:04 AM
  [ # 2 ]

Die draagarm is anders, afhankelijk of je stuurbekrachtiging hebt of niet. Geldt dat ook voor die rubbers dat je weet?

(staat een peug partner met weinig kilometers bij ons op de sloop dacht ik, met wel een heleboel schade, die hebben dezelfde draagarmen voor. Ik weet alleen niet of deze stuurbekrachtiging heeft of niet… Maar ja, nu is 38 eur ook niet zo veel.)

Profiel  
 
theiz
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 517
Geregistreerd: 25-04-2004

Gepost: 21 juni 2004 01:34 AM
  [ # 3 ]

Ga ik geen moeite voor doen ook zie ik
Bij een toko in Ridderker (vlak bij mijn werk) kosten ze 12 euro bruto. (voorwiel zijde).
Daar kan je zeker niet voor gaan klooien.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook